Zdravim, tak konečně nastala moje chvíle a po dlouhých pěti letech jsem se dočkal velké motorky, mam osmistovku géeso konečně v garáži je z Autecu Stodůlky, ale řeším první problém s tím, že nevím jestli mám duše v pneumatikách nebo ne. jsou na tom originál pláště Bridgestone ve předu 90/90-21-21M/54V a v zadu 150/70 R17M/C 69V. Takj prosím o radu. Dále jsem plánoval padáky od Gráve, vypadaji na tom tak hustě, ale nevim jestli se mi to nezdá, ale nebyly v loni za 4000,- komplet ? Ted jim na webu svítí 5000,-...
Jo a koukal sjem na mitasky ze bych na to obul, trochu spaliky...predni maji presne rozmer, ale zadni max.sirka 140 tak by me zajimalo esli se to na to dá dát. Díky za info a všem do nové sezony mnoho kilometrů bez nehody, to je nejduležitější
Gratuluji ke koupi stroje, splnil sis svůj sen a vo to de ne. Pneu máš bezdušáky, jestli se nepletu a ti mitasku tam nabastlíš. Jezdí s ní i na velkejch hroších. Nevím jak se bude chovat na osmikilu, počkej si co ti řekne jarax.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
petrj napsal:
Gratuluji ke koupi stroje, splnil sis svůj sen a vo to de ne. Pneu máš bezdušáky, jestli se nepletu a ti mitasku tam nabastlíš. Jezdí s ní i na velkejch hroších. Nevím jak se bude chovat na osmikilu, počkej si co ti řekne jarax.
800GS ma rafky co vyzaduji dusi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vidíš, zase jsem o něco chytřejší.12ADV je měl vyvedený bokem, takže duši nepotřeboval.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
petrj napsal:
Vidíš, zase jsem o něco chytřejší.12ADV je měl vyvedený bokem, takže duši nepotřeboval.
[flame]
my osmistovkari vime moc dobre, ze dvanactka v jakekoliv uprave je proste motorka "bez duše"
[/flame]
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Duše v pneu nemáš, jinak pokud chceš endurogumu, můžeš testnout TKC80, ale tak od 120km/h mi začínají virovat řidítka. Dá se s tim max 140, a to chvilkově, to už se klepou řidítka dost.
140tka ti na zadku v podstatě nevadí a půjde tam, ale teoreticky, pokud se někde vymázneš, může se na tobě pojišťovna otočit, že nemáš rozměry předepsané v TP.
Padáky doporučuju TT, podrželi mě hodně dobře, možná Wunderlich..... motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
no m dneska TKC přišly poštou a nevím jestli se na nich dá jezdit i na silnici
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
To je jasný, že dá. Pokud jim dáš tlak tak okolo 1,8-2, drží na suchu docela slušně, zezačátku jsem tomu nevěřil, ale poklopit se to fakt dá dobře. Jen holt ty větší rychlosti tomu nesedí, napřed jsem myslel, že to je nevyváženým kolem, ale není. motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Prosim Vas, lidi, kdo nemate 800GS tak neodpovidejte na otazku, zda ma dusi nebo ne Neni to 1200 Aby usetrili, panove inzenyri (nebo spis vlastne marketing) z rise dosli k rozhodnuti, ze spajchle pujdou stredem. Tedy motorka vyzaduje duse. Samozrejme je mozne nasadit i bezdusove pneu s dusi
no nedávno jsem nad tím přemejšlel, jak má GS 800 vyřešený bezdušový pneu, když dráty jsou středem, a jak koukám, tak asi nijak
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Zdarec, tak to je hooodne husta fotka... no jo, letos olitam origos obuti a na pristi rok tam soupnu nejake enduracke Mitasky
Jedu i když jízda dále zdá se býti nemožná !