Ahoj všem,mám takový dotaz,nikde sem to tu nenašel.Mam 1200 ADV 2006 a má oloupanou barvu nasledkem oxidace na prsách motoru,chci se zeptat jestli už to nékdo řešil a jakou použil barvu případně techniku.Nechci vymýšlet vyzkoušené.Předem moc dík za rady
pekny.. sroubky jsi daval novy?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Komaxit patří na regál,nebo věšák,ale né na motorku. Já vím,je s tym nejmíň práce-odvézt věci na opískování a pak komaxit,ale kvalita oproti lakování je prachbídná. Nehledě na to,že případná oprava je téměř nemožná-nedá se lokálně opravovat,opět jen komaxit celéh odílu,kterej je ale problém odstranit. Pískovat to moc nechcou,brousit to jde blbě... Není to takovej fšespásnej zázrak,jak se prezentuje. Navíc na hliníku má tendenci kolem místa drobného porušení(třeba po dotažení šroubků) časem začít "podlízat",odlupovat se vlivem oxidace hliníku a nejde to zastavit,leze to dál a dál.
Vikec napsal:
Komaxit patří na regál,nebo věšák,ale né na motorku. Já vím,je s tym nejmíň práce-odvézt věci na opískování a pak komaxit,ale kvalita oproti lakování je prachbídná. Nehledě na to,že případná oprava je téměř nemožná-nedá se lokálně opravovat,opět jen komaxit celéh odílu,kterej je ale problém odstranit. Pískovat to moc nechcou,brousit to jde blbě... Není to takovej fšespásnej zázrak,jak se prezentuje. Navíc na hliníku má tendenci kolem místa drobného porušení(třeba po dotažení šroubků) časem začít "podlízat",odlupovat se vlivem oxidace hliníku a nejde to zastavit,leze to dál a dál.
Vikec napsal:
Komaxit patří na regál,nebo věšák,ale né na motorku. Já vím,je s tym nejmíň práce-odvézt věci na opískování a pak komaxit,ale kvalita oproti lakování je prachbídná. Nehledě na to,že případná oprava je téměř nemožná-nedá se lokálně opravovat,opět jen komaxit celéh odílu,kterej je ale problém odstranit. Pískovat to moc nechcou,brousit to jde blbě... Není to takovej fšespásnej zázrak,jak se prezentuje. Navíc na hliníku má tendenci kolem místa drobného porušení(třeba po dotažení šroubků) časem začít "podlízat",odlupovat se vlivem oxidace hliníku a nejde to zastavit,leze to dál a dál.
senoakatsin napsal:
když je to hliník tak proč to nenechat poeloxovat? zkoušel někdo?
neni to ten komaxit?
kazdopadne oproti laku to je pokud vim tenoulinka vrstvicka..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pokud vím, tak elox nezakryje případné poškození povrchu - je to tenká vrstva.
Barva - lak nebo komaxit je mnohem silnější. Lépe zakryje nedokonalosti povrchu a je "odolnější" vůči poškrábání...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...