Dobrý večer všem. Jsem tu uplně nový, je mi padesát a zamiloval jsem se do sedmnáctileté BMW. Motorku mám pár dní a budu mít postupně spousty otázek.Některé budou možná trochu zvláštní.Nejsem mechanik, spíš kutil. Předem se omlouvám. Tak první.............Když u své 1100RT r.v.2000 vezmu za přední brzdové kotouče, (myšleno vnější věnec) jsou jaksi uvolněné. Cca 1mm doleva, doprava..........Je to normální? Brzdí krásně. Děkuji za odpověď. Honza
1mm je uz moc budou rachotit cinkat. Bud zkusit pootocit ty dystance pokud nepomuze oboje nove. Ale fakt zalezi jestli cinkaji
... servis a diagnostika BMW Motorrad
mně na R1100R lítaly do boku i víc a řinčely při manipulaci v garáži třeba. pa už se přidala i vůle dopředu/dozadu a bylo vymalováno ale zas takovou raketu ty nový nestojí ;-)
když se rozhodneš pro nové, ozvi se. ale třeba ještě pomůže to pootočení
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
NA R1100RT je klasicky brzdová obruč na "nýtech" - tam nic nepootočíš. Jestli mají dostatečnou tloušťku, tak je můžeš nechat "přenýtovat" třeba v MOTOKOTOUČE.CZ u Tondy Zely. Jinak nové jsou na RT poněkud dražší než na ostatní modely - TRW okolo 4000Kč (TRW MSW200) za kus a Brembo (ORO 78B40846) okolo 5000Kč za kus (zkus oslovit Era).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
No rok 2000 ma rozebiratelny, nejsou nytovaný. Normálně segrovka zezadu vyndat, v ruce prohnout pružný podložky složit znovu a necinkaly mi dalších 30 tis km než jsem to prodal. Takže myslim ze v pohodě oprava doma.
Upravil Ferrycz dne 19.09.2017 20:37
ČZ 150/1952 R1100RT/ 2000 K1200 GT/2006 R1200RT/2011 R1200c/1998