Kdybych čistě teoreticky koupil dvouventila a měl "lehce" olezlý motor, jakým způsobem se dá dát do původního stavu? Jakou metodou se to dělá? Na kolik to cca. může vyjít?
Druhá otázka...jak finančně náročné je motor komplet přetěsnit, dát do kupy karburátory a pod. Prostě když koupím 2V, tak aby byl 100% v lati...
Já sem hliníkové věci pucoval drátěnejma kotoučkama do vrtačky a černý věci opískoval a nalakoval. http://vikecb12.r...090486.jpg
No a finančně mě vskříšení dvouventila stálo cca 70tisíc. Dělal sem komplet přetěsnění motoru(krom prsou a ty mě čekají),překroužkování,nová spojka,kardan,ložiska v kyvce,ložisko krku,gufera a pouzdra vidlí,pružiny,zadní ohlins,pneu,komplet olakování,nové znaky a polepy,lanka,sada na repas karbeců,dobíjení,baterka,sada velkýho kotouče a asi milion dalších drobností. A to sem si všechno dělal sám. Ještě mě zbývají udělat nové výfuky a zrenovovat kola-rozplést,vyleštit ráfky,vypucovat středy a s novejma špicama sestavit,ale nějak to nehrotím,není to taková hrůza. Takže solidní kasička:-)
Jsem Ti to včera říkal, že to bude 20 - 30, takovej ten základ. Jsem rád, že jsem si koupil dvouventila až na pár drobností už hotovýho. I když teda, když vidim ty doplňky od Siebenrocka, tak bude mít pod stromečkem dvouventilek pěknej balíček
BONOSERVICE? No koukal jsem, že tady máme novej servis, se někdy musim zajet mrknout na kukačku.
Tady toho je dost i o motoru. http://www.bmwgs....ost_516309
A to přetěsnění atd. ti řekne Tonda.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!