Ahoj, dneska se mi střihnul šroub na hlavě, když jsem sundaval svody. Chci se zeptat, nevíte někdo co tam je za šrouby a popřípadě jek to vyndat? Nejsou nějaké spaciální, například dole levotočivý?
Vyndání buď klasika dvě matky a pak zkusit povolit nebo odvrtat, to se mi zatím moc nechce(ale uvidím). Druhá věc je, že ty šrouby všechny co jsou v hlavě jsou v děsném stavu, rád bych je všechny vyměnil, kdyby to šlo.
Díky za radu a návrhy J. Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Není tam nic speciálního - je to klasický šteft M8x40. Jen to prostě u těch starších motorek bývá už fest zarostlé. Přes dvě matky (kontra) to vesměs nejde. Nejčastěji to vydoluju tak, že na ten zbytek navařím matku - jak se to od sváru pořádně prohřeje, tak to většinou povolí. No a když ne, tak pak jedině odvrtat a vyvložkovat.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Díky Tondo pokusím si to vyndat tím přivařením matky. Ty závity v hliníku jsou fakt děs.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Vyleptat kyselinou dusičnou. Lépe to jde na hlavě shozené dolů.
Ve víčku z PET lahve vyrobíš díru o něco větší než průměr zbytku šroubu, přilepíš silikonem, naliješ kyselinu dusičnou naředěnou vodou na 30% a hlavu horkovzduškou zahřeješ na 80-90°C.
Kyselina dusičná leptá železo, avšak neleptá hliník :-)