Marně hledám po netu keramickou spojkovou lamelu na Adv. Po letošních alpách co jsme klasickou lamelu 2x zapálil a zdevastoval bych rád malinko vylepšil funkčnost spojky. Všechny odkazy co jsou zde již jsou starší víc jak 5 let.
Děkuji za odkazy které by mě pomohli keramiku sehnat.
Každej motorkář se složí ,jinak není motorkář , leč vždy de o to JAK se složí
https://www.autoskolacb.cz
Pokud se nepletu tak v tomhle ti keramika nepomuze, nekde jsem snad cetl ze je jeste nachylnejsi pokud ji nechas klouzat. Chce to spis na suchou spojku jinak nez na mokrou. Taky me to jednu stalo nez jsem prisel na to ze jak:-)
Keramicka spojka se samkzrejme vyrabi stoji cca 12000 kc a musi se vymenit komolet spojka aby to bylo na rovne. Ale pak prijdes o moznost zaspojkovat. Vlastnosti jsou on off
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Kamarád má keramiku na upraveným autě, co má lehce ke 400 konikum a je to jak píše servisak. On off, někde s tím popojizdet je peklo.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Jasný že jsou závodní keramiky, ale co jsem právě četl na starých příspěvcích, tak až tak značnej rozdíl mezi On-Off nebyl, jasné že je absolutní rovnost přítlačáku nutná atd. Jen mi šlo o zlepšení a v těžkým terénu, 2x se spojka stala nefunkční, což bych keramikou doufám odstranil :-)
Každej motorkář se složí ,jinak není motorkář , leč vždy de o to JAK se složí
https://www.autoskolacb.cz
Právě že četl :-), je to starý již 7 let tyto příspěvky :-), ale na nátlak odborné společnosti koupím Sachse :-) a na keramiku či jiné alternativy zapomenu :-) a hult v extrémech zasmrdím :-)
Každej motorkář se složí ,jinak není motorkář , leč vždy de o to JAK se složí
https://www.autoskolacb.cz
Jak už tady bylo psáno, není asi keramika jako keramika.
Já mám v roce 2010 namontovanou keramickou z Carservisu, asi Wundrlich. Stála tehdy cca 4500 Kč.
Vyměněna byla POUZE lamela a dnes mám na ní najeto 96 000 km a to jsem ji svého čadu tavil v terénu slušně
Pravdou je, že po přehřátí sice nehoří, ale má ten ON-OFF efekt, když ji nechám klouznout tak to cuká. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Kdysi jsemo o keramice taky přemýšlel, ale vzhledem k tomu, že mám na origo spojce 250tis km a pořád funguje, tak pomale přestávám chápat, co s tím někteří lidi dělají, že to mění, jak o závod
V terénu jezdím cestovním způsobem a občas se z ní taky začudilo, když došlo na horší pasáže. Všechno to ta suchá spojka zvládá bez problémů.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já jsem to měnil tak nějak preventivně, prostě v roce 2010 jsem si myslel, že těch 97000 km a k tomu to, jak mi kolikrát hořela, je akorát.
Tady je původní, vymontovaná lamela.
mara přiložený následující obrázek:
servisak napsal:
Pokud dobre vidim tak ma 6.4mm a to asi puvodni uz nebude kdyz nova ma 6.6mm.
Jo, 6,4 mm. Takže to by ji musel původní majitel měnit před prodejem.
V 70 000 km, jsem motorku koupil a tahle lamela šla ven, jak jsem napsal, ve zhruba 97 000 km.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra