Ahoj, dneska mi najednou nenastartovala motorka, 2x otočila pak zacukal startér, vynulovaly se hodiny a už ani netla. V neděli ještě úplně v poho i se světlama, tak je asi po ni... Jakou doporučujete? Gelovku, nebo normální? Díky za tipy! K.
čau já sem dal : VARTA 520400 20Ah 260A ,stála do 1000,- a je uplne vpohodě,točí stim parádně a vejde se přesně do kasliku od nádrží,nevim v gelovce bych neviděl žádnou výhodu a zbytečně drahá
Navíc gelovka je dražší a je na ní potřeba pulsní nabiječka,takže další investice.BMW prý montuje originál Vartu,takže jak píše Shimi.Mám ji taky.Kombi,máš na motorce ABS?
BMW R 1100GS vzor kačer
Origo VARTA pro GS má 19Ah, typ 5190130173100(4)
Tahle má 20Ah a zkratový proud 260A místo 170A u origo - uz jsem si ji taky objednal Stávající je sice zatím OK, ale byl bych nerad kdyby si to rozmyslela v Senegalu...
Má cenu kupovat raději gelovou baterku,nebo líp funguje kyselinová?A co třeba životnost?A cena?Dřív byly gelovky dost drahý,ale v poslední době šla cena olova dost nahoru,takže taky podražily.Tak nevím.
já dlouho řešil bat do GS a nakonec nejlepší je co tam dávají v Car servisu , mají s tím léta praxe ! Je to olověná uzavřená FIAMM ,která nevyteče když moto položíš ! a ještě má na sobě nápis GS ,cena byla cca 2-2200,-
PS: do moto kde je origo gelová se musí dát zas jen gelová a to samé s olověnými - nebudu unavovat proč, už se toho všude o tom napsalo až hanba.
Ta na obrázku je jen vzhledem stejná (abys na ní neluštil podrobnosti) přesný typ ti řeknou v Car servisu - www.carservisprah...
cizak přiložený následující obrázek:
Hovez napsal:
Origo VARTA pro GS má 19Ah, typ 5190130173100(4)
Tahle má 20Ah a zkratový proud 260A místo 170A u origo - uz jsem si ji taky objednal Stávající je sice zatím OK, ale byl bych nerad kdyby si to rozmyslela v Senegalu...
Pasuje to taky do 1150? Kde se dá objednat za tu tisícovku? Moje baterka taky umírá...
DÍK