Ahoj kluci,prosim vas plati porad ze je pro repas tlumicu nejlepsi a nejlevnejsi p.Prochazka?
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
A jaká je výdržnost těchto repasovaných tlumičů? Jen čistě pro přehled za jak dlouho mě to čeká znovu a dají se již repasované tlumiče repasovat znovu ?
Karlovarak BMW R1200 GS Adventure
Tak repas u Procházky je určitě fajn řešení. Co se týče intervalu, tak 50 tácků je přespříliš. Pokud jezdíš po CZ okrskách tak jako limit bych raději volil 25-30 tisíc. Pokud zavítáš i na šotolinku a nebo jezdíš často naložený. Pak interval co 20 tisíc.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Chápu repas, repasovatelného tlumiče. A že repas origo tlumiče je lepší než nic , ale už bych do ňej nešel. Tlumič fungoval kolem 10tis km. S pružinou to vyšlo do 5000kč zadni tlumič - u p. Prochazky. Už jsem to tu psal.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
mahomaho napsal:
Chápu repas, repasovatelného tlumiče. A že repas origo tlumiče je lepší než nic , ale už bych do ňej nešel. Tlumič fungoval kolem 10tis km. S pružinou to vyšlo do 5000kč zadni tlumič - u p. Prochazky. Už jsem to tu psal.
Přesně... je to nesmysl, ale několika málo lidem to tak nějak funguje (aspoň si to myslí) a tak pro ty, co si tím ještě neprošli to vypadá jako super řešení, ale jsou to vyhozený peníze.
O servisu po 50tis. km ani nemluvě. Většina lidí už tak nějak pochopila, že olej v motoru se musí měnit, protože tam dochází k opotřebení třením, tlakem, teplotou a že čím častěj se mění-tím líp.... ale že v tlumiči probíhají podobný fyzikální jevy to už si nikdo nepřipouští. Však si po jízdě šáhněte na tělo tlumiče a to tam ten olej samozřejmě není vyráběnej na takový teploty, co olej motorovej.
Nejen že se olej kazí a tím přestává plnit tlumící funkci, ale taky přestává plnit funkci mazací a tím si tlumič opotřebováváte mnohem víc, než s novým olejem.
A to jsem ani nezačal o tom, že ikdyž jsou lidi jako Procházka nebo Beran zkušený páky, tak nikdo pořádně neví množství ani viskozitu oleje u origo tlumičů a ani tlak dusíku, kterej tam patří, protože se to zkrátka nemají kde dozvědět. To jsou prostě NErepasovatelný tlumiče a tyto hodnoty se nikde neuvádí a z vlastní zkušenosti vám můžu říct, že blbá půlka atmosféry +/- udělá zásadní rozdíl v tlumiči, natož množství nebo hustota oleje
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
mahomaho napsal:
Chápu repas, repasovatelného tlumiče. A že repas origo tlumiče je lepší než nic , ale už bych do ňej nešel. Tlumič fungoval kolem 10tis km. S pružinou to vyšlo do 5000kč zadni tlumič - u p. Prochazky. Už jsem to tu psal.
Přesně... je to nesmysl, ale několika málo lidem to tak nějak funguje (aspoň si to myslí) a tak pro ty, co si tím ještě neprošli to vypadá jako super řešení, ale jsou to vyhozený peníze.
O servisu po 50tis. km ani nemluvě. Většina lidí už tak nějak pochopila, že olej v motoru se musí měnit, protože tam dochází k opotřebení třením, tlakem, teplotou a že čím častěj se mění-tím líp.... ale že v tlumiči probíhají podobný fyzikální jevy to už si nikdo nepřipouští. Však si po jízdě šáhněte na tělo tlumiče a to tam ten olej samozřejmě není vyráběnej na takový teploty, co olej motorovej.
Nejen že se olej kazí a tím přestává plnit tlumící funkci, ale taky přestává plnit funkci mazací a tím si tlumič opotřebováváte mnohem víc, než s novým olejem.
A to jsem ani nezačal o tom, že ikdyž jsou lidi jako Procházka nebo Beran zkušený páky, tak nikdo pořádně neví množství ani viskozitu oleje u origo tlumičů a ani tlak dusíku, kterej tam patří, protože se to zkrátka nemají kde dozvědět. To jsou prostě NErepasovatelný tlumiče a tyto hodnoty se nikde neuvádí a z vlastní zkušenosti vám můžu říct, že blbá půlka atmosféry +/- udělá zásadní rozdíl v tlumiči, natož množství nebo hustota oleje
Roman Jakub napsal:
Dají. Mě je repasoval, nevytekly, fungují a letos je zase budu repasovat. Prostě každých cca 50 tisíc bys je měl repasovat.
Jak víš že fungují?
Nefungují, protože nemůžou fungovat...tahle porce kilometrů je dvojapůlnásobkem toho, co je doporučené u repasovatelných tlumičů jako servisní interval...
Ano, když s nimi něco uděláš, asi poznáš nějaké zlepšení, ale stejně nefungují jako když koupíš nové, které servisovat jdou a jsou na to stavěné, servisní manuály říkají kolik tam patří oleje, jaký tlak mají mít a další věci, které u origa nikdo neví....
tak ja pevne doufal ze kdyz origo na adv vydrzi 100 000km i vic tak po repasu vydrzi to same.asi naivita ze?
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Hosi vy jste blazni . To ze tlumic neni ve 100 000km vyteklej neznamena ze funguje. Ten je uz 30 000km mrtvej. A repas je uplna kravina. Nikde nejsou udaje o mnozstvi oleje neda se koupit tesneni. Nic. Za me je repasovani nerepasovatelnych tlumicu nesmysl.
... servis a diagnostika BMW Motorrad