origo kufry z Adv jsem videl v akci v Rumunsku, kolegovi v horach odpadl kdyz jel po prasne ceste. posral se mu ten plastovej zamek... :-)
Upravil turby dne 11.03.2009 08:50
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Na 1150 plasťáky v pohodě, ale do lesa to mon neni. Teď na 11 mám zegy a naprostej úlet Jo a na K1200R jsou taky ty origo bobany v pohodě, držej i ve 260, ale do lesa to taky moc není
no ja to psal o alu origo kufrech adv :-)
Upravil turby dne 11.03.2009 09:11
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
orígo hliníkové kufry BMW / vyráběné TT/ na 12 GSA těsnej skutečně přeudatně, a to tak, že velmi. Byl jsem nemile překvapen když na GG a i jinde ve velkých výškách jsem kufry zavřel, a jak sjel do tepla a do nížiny, tak nešly podtlakem otevřít ani za boha . Uvnitř zústal i vercajk, tak jsem je nemohl otevřít. Naštěstí jiný kolega motorkář viděl mé trápení a zoufalost/ echt Helmuth / a pújčil mi dva šroubováky, jimiž jsem víka lehce přes zámky vypáčil. Ozvalo se jen zasyčení. Náhoda to nebyla, následující den jsem to pokusně zopakoval a nešly otevřít i po 3 /!/ hodinách!!! Takže těsněj fakt ukrutně. Kámoš to řeší tím, že vsunuje tkaničku do těsnicího břitu, což se mi nelíbí, muže to vést trvalému poškození těsnění. Do každého kufru jsem následně vyvrtal 1mm dírku, aby se tlaky vyrovnávaly. Vím že to není elegantní, ale nic jinýho mě nenapadlo a brodit i tak nebudu.
K těm plastovým na 1150 můžu napsat že pokud jsou lehce naložený tak snad. Ale pokud tam toho dáš víc tak se ani nedovřou, tj těsnost z toho automaticky vyplývá. Mluvím o bočních, do kterých se toho stejně moc nevejde protože zvlášť ten menší má dost nešťastný rozměr. Top case mi přišel OK.
Sám mám teď všechny tři zegy a jsem maximálně spokojený. Teda až na ten nesymetrický boční nosič...