Máme odzkoušeno od Pardala SCS S-1. Výdrž v pohodě (lehce muzika do sluchátek, navigace a hovory). Vydržely vždy celý den - 10 až 12 hodin. Přes noc nabíjení (jde dobíjet i za jízdy). Dosah mimo viditelnost tak 400 m. Párování s čímkoli proběhlo vždy v pohodě a hned. Navázání spojení po rozpadnutí proběhne vždy bez nutnosti zásahu. Kdo hledá levné řešení nebude zklamán.
...létám pomalu a nízko... (obvykle)
R 1200 GS 2007
R 1250 GS 2022
Jinak kdyz jem u toho moje F5MC , hlasitost skoro na plno, jelikoz jezdim se spuntama tak celodeni jizda nebyl nikdy problem vecer sme zdy dobil snad jednou sme zapomel a jeste to vydrzelo dalsi pul den. Ale asi pujdu do Toura Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
a neviem si ho vynachváliť, vydrží cca dva dni, ale aj tak ho vždy po jednom dni nabíjam, boli sme s polovičkou v Grécku na Peloponéz cca 5000 km a v kuse sme vykecávali a ten ďen vydrži v pohode, aj zmokol a nič stále to ide ..... pomer cena a kvalita asi to najlepšie ... druhý krát by som do toho išiel znovu. O spárovaní viacerých však nemám skúsenosť ani dĺžke resp. vzdialenosti dosahu. Používam ho na počúvanie hudby z telefónu a na vykecávanie s polovičkou. Je fakt, že keď fúka vietor, tak priateľkin intercom chrasti, aj keď nado mňa za jazdy zdvihne zpoza mňa hlavu .. ale to asi jediná nevýhoda. Ona mňa počuje úplne čisto. Inak predávajú sa dva druhy, ten starší ma dve diery na vstupy /nabíjačka, slúchadlá/ a má aj slabšiu baterku, ten novší ma jednu dieru /jac/ cez ktorý sa nabíja aj pripája k slúchadlám . Možno to niekomu pomôže ...
Upravil raso dne 08.11.2017 10:00
Mám stejné zkušenosti jako raso, jen mám ten novější typ. Používáme ho na dvou motorkách v zástavbě bez viditelnosti dosah tak max. 100m ale mimo zástavbu bez viditelnosti cca 500-600m, takže naprostá spokojenost. Párování taky v pohodě jen s navigací někdy zlobí tím neříkám, že tour je špatnej, ale pro moje použití si radši koupím čínu za ani ne třetinovou cenu
BMW R 1100 GS
raso napsal:
Ja sa podelím o skúsenosti s Čínou ... kúpil som tento z Číny :
a neviem si ho vynachváliť, vydrží cca dva dni, ale aj tak ho vždy po jednom dni nabíjam, boli sme s polovičkou v Grécku na Peloponéz cca 5000 km a v kuse sme vykecávali a ten ďen vydrži v pohode, aj zmokol a nič stále to ide ..... pomer cena a kvalita asi to najlepšie ... druhý krát by som do toho išiel znovu. O spárovaní viacerých však nemám skúsenosť ani dĺžke resp. vzdialenosti dosahu. Používam ho na počúvanie hudby z telefónu a na vykecávanie s polovičkou. Je fakt, že keď fúka vietor, tak priateľkin intercom chrasti, aj keď nado mňa za jazdy zdvihne zpoza mňa hlavu .. ale to asi jediná nevýhoda. Ona mňa počuje úplne čisto. Inak predávajú sa dva druhy, ten starší ma dve diery na vstupy /nabíjačka, slúchadlá/ a má aj slabšiu baterku, ten novší ma jednu dieru /jac/ cez ktorý sa nabíja aj pripája k slúchadlám . Možno to niekomu pomôže ...
...mam uplne ten stejny, akorat z jineho shopu jinak brandovany - ale je to na tuty ten samy. Uz nam se zenou slouzi vic jak 6 let bez jedineho problemu..... ..a kupodivu mam taky ten novějš- jeden 4portový 3,5mm jack na headset i nabíjení....
Upravil Bubak dne 08.11.2017 13:24
Bubak
R 1150 GS/2003 "Helmut"
(SYM Fiddle III 125) - po smrti
může někdo srovnat schuberth a Tour? Rozmýšlím mezi těma dvěma. Jezdíme nejčastěji s kamarádem, oba máme šubrtky, takže v tom problém nebude. Spíš dumám nad budoucí možnou párovatelností s ostatními účastníky zájezdu... U schuberth interkomů mluví nejvíc zabudovatelnost do přilby.
Nicméně zkušenosti z trvalého provozu těchto interkomů jsem moc nenalezl. Díkes
Jezdíme ve třech, máme všichni intercomy Schubert. Jsou dvě varianty, my máme tu vyšší - nevím přesně jak se jmenuje, je to zástavba do helmy Shubert pro2. Uváděný kontakt do 1000 m (na volném prostranství) asi funguje - přesně jsem to neměřil. Když se dostaneš mimo dosah, tak helma umí zavolat na mobil. Hudba je OK, zvuk je dobrý. Jako mínus vidím složité nastavení, obslužný software není příliš přívětivý, občas mám pocit, že žije interkom vlastním životem. Když se to ale podaří vychytat, tak to funguje.
Tak zakoupeny int. TOUR. Zatím se s nimi seznamuji, ale mám jeden zásadní problém a zajímá mě zda někdo řešil něco podobného.
Neumí a nebo nejde pořádně spárovat s telefonem samsung Xcover4. Při telefonování neslyším nic ve sluchátkách, ale mě je slyšet dobře. Vyzkoušeno i s jinými telefony a vše fungovalo..jen s tím mím ne. Nedá se to nejak upgrejdovat třeba??
Já mám telefon spárovaný s GPS a pak GPS s Tourem. Když někdo volá, vidím to na GPS a tam taky musím hovor přijmout. Telefon s Tourem spárovaný nemám. Zkus to takto.
To mě celkem zajímá, mám Galaxy S7 a budu ho používat napřímo na poslech hudby a telefonování.. Vzhledem k tomu, že je máš také Samsungem s Exynosem....
Kdysi jsem řešil problémy se spárováním Interphone F5 + ZUMO 660 + telefon (Samsung S2, S3). Nefungovalo to korektně. Nyní páruji s interkomem pouze telefon, poslouchám hudbu, telefonuji, jsem ve spojení se spolujezdcem nebo se skupinou a vše OK. Navigace je nepřipojená, hlasové navigační povely jsem stejně měl vypnuté. Jedinou "nevýhodou" je o něco menší komfort ovládání telefonu - telefon mám na řidítkách v pouzdru a to nejde v rukavicích přes folii ovládat, takže pokud chci nutně telefonovat, zastavím si a vyřeším to.
Možná to zkusím spárovat v aktuální sestavě - Zumo 660, Tour + Samsung A3, ale pokud to bude komplikované, zůstanu u osvědčeného řešení
BMW GS = stroj na radost
Já myslím, že tam je problém s tím Zumem, přes které to jde. Měl jsem 660 a to nešlo používat. Byl jsem z toho vzteklý. (Kombinace Tour, Zumo 660 a iPhone SE). Letos jsem vyměnil Zumo za Zumo 595 a funguje to normálně.
Roman Jakub napsal:
Já myslím, že tam je problém s tím Zumem, přes které to jde. Měl jsem 660 a to nešlo používat. Byl jsem z toho vzteklý. (Kombinace Tour, Zumo 660 a iPhone SE). Letos jsem vyměnil Zumo za Zumo 595 a funguje to normálně.
Mě to 660 dělá také. Občas to nějak poskáče, po restartu BT je to zase na čas vše ok.
Iphone 7 plus x 660 x Tour - jakmile zkusím jinou navi, tak to chodí bez problémů.
Tour Twin Pack - naprostá pecka ve všem. Výdrž baterie, zvuk, telefonování. Nikdo zatím nepoznal, že jedu na motorce... :-)
Klasický hovor:
"Zdar, co děláš?" "Sedím v kanceláři a pracuji, co jiného". "Ok, a můžeš kouknout do počítače"... "Ne!!! Teď to nejde!!!"
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
HonzaGS-SV napsal:
Tomas1200GSA: Máš standardní audiokit nebo příplatkový (pro Schuberth případně Shoei...) ? Vím že F5 byla bez něj od 50-60km/h nepoužitelná...
V TT nám je naistalovali, my jeli vyzkoušet a nebylo to nic moc. Tak nám obě Tomáš nějak přenastavil, jeli jsme je znovu projet a od té doby jsem na nic nesáhl.
Dálnice 180 Km/h, normálně komunikujeme, nemám kvalitě co vytknout. Žádnou další sadu (audiokit) jsem nekupoval... a mě kdyby to štvalo, tak mi věř, že by to byla první věc, co bych řešil.
Ono něco možná někomu nefunguje tak, jak by si představoval a nadává, ale je to tím, že dle mého neumí nastavit, páč prostě nemá ty zkušenosti.
Já také ne a ani to nechci absolvovat... Proto než někde koupit na netu o litr levněji, ušetřit pár stovek za montáž a pak se s tím x hodin jebkat je dle mého hloupost a šetření na nesprávných místech.
Upravil Tomas1200GSA dne 14.11.2017 10:42
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
Já mám ten speciální pro Shoei (neotec) a v kombinaci s Tourem do 100 km/h v pohodě. nad 130 km/h už toho moc neslyším (druhá strana slyší dobře) ale možná by se to dalo dát víc nahlas. Většinou tak rychle nejezdím, tak nevím...