zdar chlapy, mám v tuhle chvíli najeto 50tis na starý dvanáctce. letos jsem toho sice moc nenajezdil ale i přes to mi začal při brždění strašně vibrovat předek.
motorka je zazimovaná tak je čas řešit co s tím.
no a tady je ten problém - začal jsem hledat a tady na foru je strašně moc temat o předních kotoučích, opravdu hodně.
tak se chci zeptat, to je jako normální že kotouče odejdou na týhle motorce takhle brzo? jsou sjetý sotva pár desetin, ale jsou zkroucený nebo jinak zničený?
Při tý síle se takhle snadno zkroutí?
Upravil Novej dne 01.12.2017 23:16
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Já jsem přední kotouče měnil asi ve 160tis. (byly sjetý už pod min. míru a přes to se nezkroutily) a zadní mám pořád origo ( 254tis. )
Na opotřebení koutoučů má výraznej vliv materiál destiček a taky řidič.
Jsou lidi, co ze zásady využívají energii z paliva pro obrobení kotoučů destičkama a ještě si myslí, že to je známka rychlosti
Samozřejmě, vada v materiálu možná je. Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Dyby byli zvlneny tak ti to bude spis pumpovat do packy.no a dyz potocis s kolem tak by to melo byt videt... kotouce sjety pozoruju u dvanastek tak ve 120 a vic...ikdyz letos sem videl dvanactku z italie poctivich 45 a kotouce vsecky 3 uplne v prde.. sjety na minimum Kupredu spatki ni krok...
Zadní kotouč jsem zničil protože jsem nasadil Goldfreny. Ale na předních mám TRW. Myslím že jsou dobrý, ale je fakt že jsem je nasadil loni a vibrovat mi to začalo až po nasazení.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Kotouče jsem premeril a jsou v perfektním stavu. Vyměnil jsem tedy destičky zpět za starý a zda se ze vibrace zmizeli.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015