vpredu - nehejbam s tim vubec
vzadu - silnice/teren - porad stredni poloha, nehejbam s tim
zmena pouze plne nalozen na cesty ve dvou - dva kliky od maxima vzadu, vpredu.....klasicky.....nehejbam
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Podvozek je věda, kterou ne každý absolvuje a jezdí tak jak je zvyklý. Obvykle jezdí lidi posilnici STŘED a v terénu NATVRDO, pokud jezdí po silnici palbu, tak tyky NATVRDO. Myslím, že je to laický názor. Po 9 letech na velkých bramborách jezdím předek na prostředku a nehýbám s ním (i když na silnici by mohl být o stupeň měkčí), zadek na silnici obvykle měkčí nebo když jezdím rychleji, tak maximálně střed, útlum tvrdší. V terénu zadek přitvrzuju, ale úplně natvrdo ne, jen abych při MÉM způsobu jízdy nechodil nadoraz, a útlum dělám v terénu měkčí, zase aby zadní kolo při MÉM způsobu jízdy kopírovalo terén.