Zde můžete nahlédnout jak to vypadá po rozborce v dílně u Tondy. Motor se projevoval zvýšenou kouřivostí v režimu zvýšeném výkonu a větší spotřebou oleje cca 2 - 3 l na 10000km.
Upravil joe dne 29.01.2018 08:34
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Mě bere 3l na tisíc, no tak to mě asi čeká něco podobného. Jak to budeš řešit?
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Řeší to Tonda. Přeměření, výměna stíráků, kroužků, honování válce. :-) Bude to trhat asfalt
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
To vypadá dost podobně, jako byla moje.
zajedem spolu na brzdu na jaře? ...až si ty naše báby znovu zajedem?
... já to chci zkusit ještě jednou s 91 oktanovým benzínem.
Když to mám na to naladěný, tak by to mělo být lepší, než s 95, co jsem zkoušel na podzim...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak to asi zavolám Tondovi, docela bych to začal řešit.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Mr GS napsal:
To vypadá dost podobně, jako byla moje.
zajedem spolu na brzdu na jaře? ...až si ty naše báby znovu zajedem?
... já to chci zkusit ještě jednou s 91 oktanovým benzínem.
Když to mám na to naladěný, tak by to mělo být lepší, než s 95, co jsem zkoušel na podzim...
Jo nemám s tím problém :-)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
milan enduroskola napsal:
Me 1150 od novy zere 3 deci na tisic
Milane, to je OK. 3dcl na 1000km je naprosto v pohodě.
Rudovi to v poslední době vzalo tak 6-7dcl na 1000km a motor už začal "kouřit modře" při razantnějším přidání plynu. Stírací kroužky jsou totálně zakarbonované a gufera na ventilech jsou za ty roky tvrdý jak puk. Jinak vše naprosto v pořádku.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ještě jedna důležitá info z jiného vlákna - jezdím KN filtr (150000km). Čistím ho často a mažu radši víc.
Upravil joe dne 01.02.2018 14:17
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak hotovo. Tonda do motoru zasunul ruce a včera jsem absolvoval prvních dvacet km domů. Motor šlape jak zamlada. Tondo díky.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak gratuluju a doufám, že to zafunguje minimálně dle očekávání. Já ještě ani metr. Ale už se na to těším Chci si počkat na trochu lepší počasí a rovnou to komplet zajet... "bez zastavování"
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
joe napsal:
Tak hotovo. Tonda do motoru zasunul ruce a včera jsem absolvoval prvních dvacet km domů. Motor šlape jak zamlada. Tondo díky.
Ja by som sa spytal kolko to cele stalo aj s pracou, teda ak to nieje tajne a firemne tajomstvo..:--)
7000 Kč díly
1700 Kč úprava hlav
1300 olej, filtr, řemen a nějaké drobnosti
práce - kamarádská výpomoc (služba protislužbou)
Upravil joe dne 15.02.2018 17:17
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží