z jara bych chtěl pořídit starší GS s omezeným rozpočtem cca 140-160 tis Kč.
Dle shlédnuté inzerce bych se se svým rozpočtem mohl dostat na rv. 2004-2008.
Zajímá mě váš názor, zda je lepší koupit méně jetou GS staršího rv. nebo více jeté GS mladších rv. a nebo je to úplně jedno a mám se řídit stavem nebo výbavou moto.
Co se týče GS jsem nováček, a budu rád za jakoukoliv radu nebo doporučení. Pokud má někdo nějaké konkrétní moto k doporučení/prodeji tím lépe.
Vím, že se to tu již mockrát řešilo, forum si čtu, ale stejně budu rád za jakékoliv rady a doporučení.
Osobne bych vybiral model uz bez posilovace brzd (tedy od roku 2008). Ale nekdo ho ma rad i za cenu mozny poruchy modulu a drahy opravy.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Za nejlepší cenu koupíš motorku od Mydla. Vzducháč za 350, v inzerci už přes rok... nebude to nejlevnější, zato bude od Mydla
Mydlo nejlevněji koupí, nejdráž chce prodat, ale když to tak dělají ostatní, je to špatně
pod trvalým dohledem
Tvoje motorka byla řadu měsíců na prodej za 350 tisíc a nikdo ji nechtěl, protože to je skutečný úlet. Měl jsem tutéž a prodávala se za 300 plus DPH, ale po jednom roce používání. Ne po pětí.
Není nic špatného na tom si říct cenu, jakou uznáš za vhodné, ale těžko můžeš druhého kádrovat, že nemá laciné motorky /podle tvých představ/, když sám jsi poměrně - jak to říct korektně - nenažraný? Navíc jsi tady předtím provařil, že jsi tu motorku koupil o padesát levněji?
Od té doby co jsem se odstěhoval z rodné prdele do větší prdele /rozměrově/ tak jsem poznal, že tenhle typ lidí je poměrně rozšířený Ok, seš žiďák, ale jako takovej nemůžeš druhé osočovat ze žiďáctví))
pod trvalým dohledem
Kluci díky za důvěru,ale 1200 gs je plná inzerce tak jenom pořádně vybírat.
Mejdlo dík za kompliment,ale opět si se netrefil,protože mám nejlevnější 1200 gs 2007 bez posilovače na netu v čr.Jo a má ještě padáky,topcase a dám k tomu bonusovej ladák Huric