z jara bych chtěl pořídit starší GS s omezeným rozpočtem cca 140-160 tis Kč.
Dle shlédnuté inzerce bych se se svým rozpočtem mohl dostat na rv. 2004-2008.
Zajímá mě váš názor, zda je lepší koupit méně jetou GS staršího rv. nebo více jeté GS mladších rv. a nebo je to úplně jedno a mám se řídit stavem nebo výbavou moto.
Co se týče GS jsem nováček, a budu rád za jakoukoliv radu nebo doporučení. Pokud má někdo nějaké konkrétní moto k doporučení/prodeji tím lépe.
Vím, že se to tu již mockrát řešilo, forum si čtu, ale stejně budu rád za jakékoliv rady a doporučení.
Osobne bych vybiral model uz bez posilovace brzd (tedy od roku 2008). Ale nekdo ho ma rad i za cenu mozny poruchy modulu a drahy opravy.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Za nejlepší cenu koupíš motorku od Mydla. Vzducháč za 350, v inzerci už přes rok... nebude to nejlevnější, zato bude od Mydla
Mydlo nejlevněji koupí, nejdráž chce prodat, ale když to tak dělají ostatní, je to špatně
pod trvalým dohledem
Tvoje motorka byla řadu měsíců na prodej za 350 tisíc a nikdo ji nechtěl, protože to je skutečný úlet. Měl jsem tutéž a prodávala se za 300 plus DPH, ale po jednom roce používání. Ne po pětí.
Není nic špatného na tom si říct cenu, jakou uznáš za vhodné, ale těžko můžeš druhého kádrovat, že nemá laciné motorky /podle tvých představ/, když sám jsi poměrně - jak to říct korektně - nenažraný? Navíc jsi tady předtím provařil, že jsi tu motorku koupil o padesát levněji?
Od té doby co jsem se odstěhoval z rodné prdele do větší prdele /rozměrově/ tak jsem poznal, že tenhle typ lidí je poměrně rozšířený Ok, seš žiďák, ale jako takovej nemůžeš druhé osočovat ze žiďáctví))
pod trvalým dohledem
Kluci díky za důvěru,ale 1200 gs je plná inzerce tak jenom pořádně vybírat.
Mejdlo dík za kompliment,ale opět si se netrefil,protože mám nejlevnější 1200 gs 2007 bez posilovače na netu v čr.Jo a má ještě padáky,topcase a dám k tomu bonusovej ladák Huric
Zdar, s největší pravděpodobností budu prodávat svoji BMW R1200 GS. Rok 2008, najeto 30050km, původně z Anglie, světlo vyměněno (původní mám), neolezlá, servis CarServis Pha, navigace Garmin 660, kryty válců, padáky, přídavná světla, plechové kufry, horní plastový, vše BMW, nějaké doplňky TT (rozšíření stojánku, kryt potenciometru nebo čeho to je)....stav bez jakéhokoli problému. Důvod prodeje, nevyužité moto. Popravdě, se to ve mě pere, nejsem si úplně 100% jist. H
www.jantruhlar.cz
Bob napsal:
Kluci díky za důvěru,ale 1200 gs je plná inzerce tak jenom pořádně vybírat.
Mejdlo dík za kompliment,ale opět si se netrefil,protože mám nejlevnější 1200 gs 2007 bez posilovače na netu v čr.Jo a má ještě padáky,topcase a dám k tomu bonusovej ladák Huric
Mydlo, nad tebou bylo tak deset doporučení, že Bob jo, ale ty ses přidal, že jako taky jo, ale že cena nebude dobrá... tak mě napadá, jestli už jsi třeba po Bobovi něco nechtěl, ale protože to nebylo za peníze, jaké sis představoval, tak teď budeš nenápadně plivat?
Schválně, jestli jsem se trefil?
pod trvalým dohledem
z jara bych chtěl pořídit starší GS s omezeným rozpočtem cca 140-160 tis Kč.
Dle shlédnuté inzerce bych se se svým rozpočtem mohl dostat na rv. 2004-2008.
Zajímá mě váš názor, zda je lepší koupit méně jetou GS staršího rv. nebo více jeté GS mladších rv. a nebo je to úplně jedno a mám se řídit stavem nebo výbavou moto.
Co se týče GS jsem nováček, a budu rád za jakoukoliv radu nebo doporučení. Pokud má někdo nějaké konkrétní moto k doporučení/prodeji tím lépe.
Vím, že se to tu již mockrát řešilo, forum si čtu, ale stejně budu rád za jakékoliv rady a doporučení.
Díky.
Z
Myslím si, že je to skoro jednou. V obou případech jde o kvalitu servisu a o to, jak byla motorka ježděná. Malý nájezd nemusí nic znamenat. Mám model s posilovačem brzd a ABS - posilovač bych si uměl odpustit, ABS ne. Kdybych vybíral dnes, hledal bych model bez posilovače a ABS. Pokud si nováček, vybírej u ověřených prodejců (jako je třeba Bob ) nebo si vezmi s sebou někoho, kdo tyhle motorky zná. Raději vyber kvalitní moto bez doplňků, než ověšený vrak. Doplňky pak můžeš pořizovat postupně.
Upravil j_a_k dne 13.02.2018 14:24
To se tu rozjelo , díky moc všem za komentáře, prosím o eliminaci dohadování si cením každé konkrétní informace.
O Bobovi samozřejmě vím, je to jedna z variant, ale moto si nekupuju každý rok a chci si užít i ten proces výběru a koupě jestli mi rozumíte. Nechci nic uspěchat, vím, že GS je plná inzerce, ale chci za svoje peníze to nejlepší, to jistě chápete.
Spíš než na ročník bych se díval na celkový stav, ale pokud chceš v budoucnu řešit co nejméně problémů, tak bych bral za 160tis hodně zachovalou 07 bez posilovače, u 08-09 byly problémy s tlumičem rázů v převodovce(pokud už nebude vyměněný, je tam záměna dílu), ale u tak ,,staré,, motorky bych se opravdu zaměřil na stav a osvědčeného prodejce, před rokem výroby a taky né vždy to co vypadá na první pohled krásně je dobrá koupě.
Je to taky o tom co od motorky chceš, vzhled, led zadní světlo, podvozek ESA atd. u 08 je i navýšení výkonu, ale je opravdu nepatrný a se zachovalou 07 se svezeš líp jak s vylítanou 08.
Projeď si zdejší fórum, dost se to tady řešilo. zkus si pročíst i tohle, https://www.bmwgs...d_id=32737Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Frenki,
zkušenost z nedávné doby. Strašně jsem trpěl na Superenduro R 950 od KTM, sledoval jsem inzerci, ale neměl jsem čas a hlavně chuť objíždět republiku, vzal jsem první kousek, co se vyskytnul do hodiny od mého bydliště a potom jsem "renovoval". Když jsem vyměnil vše, co se mi nelíbilo, plus pár blbostí, co se mi navíc líbilo, byl jsem na částce hodně přes sto tisíc. Spíš jsem zdvojnásobil kupní cenu:/
Dneska bych to už asi neudělal podruhé a dal si tu práci. Jenomže bych ten čas a chuť neměl ani teď, takže bych dal možná zavděk tím, co mi někdo okoukne z lidí, kteří se tomu věnují jako svému živobytí a mají dobré jméno. Až pojezdíš po nějakých vracích dvě tři dny dovolené, nebo dvě tři soboty, vzpomeneš si
pod trvalým dohledem
Nejlepší kousky jsou v Německu, hlavně v tomhle věku. Když jsem tady viděl nedávno, že prodává človíček 1150 výročku a je první majitel z Česka - to je něco jako jednorožec... Proto tady Bob postuje ty svoje krasavce, protože venku je jich neskonale víc...
pod trvalým dohledem
na té výročce po prvním majiteli se dá totiž krásně ukázat, jak jsi vedle... stojí daleko víc, než všechny ostatní na trhu, takže je drahá? ano, je dražší, ale probůh - po prvním majiteli z Česka, v originál stavu? nejspíš se tedy nedá říct, jestli je Bob levnější, nebo dražší, když přiveze pěknou motorku určitě bude dražší, než vylítaná vrána...
pod trvalým dohledem
Pokud by jsi netrval na dvanáctce tak bych měl na prodej celkem vybavenou 1150GS.
Najel jsem s ní 25tis. km a jediné co mi odešlo bylo relátko, jinak naprosto bez problému, a ještě ti zbyde na pěknou moto dovču
Miguel napsal:
na té výročce po prvním majiteli se dá totiž krásně ukázat, jak jsi vedle... stojí daleko víc, než všechny ostatní na trhu, takže je drahá? ano, je dražší, ale probůh - po prvním majiteli z Česka, v originál stavu? nejspíš se tedy nedá říct, jestli je Bob levnější, nebo dražší, když přiveze pěknou motorku určitě bude dražší, než vylítaná vrána...
Však se o tom celou dobu bavíme...za kvalitu se prostě platí v jakémkoliv oboru! Je jen na zákazníkovi jestli si připlatí za kvalitu nebo ne...
Mydlo52 napsal:
Pokud si lenivý, tak Bob. Nebude to za tu nejlepší cenu, ale nemusíš se starat...
nevím, jestli se celou dobu bavíme o tomtéž...
pod trvalým dohledem