Mám dilema 800GS nebo 1200GS. Jezdím 99%silnici do terénu mám jinou motku. Chtěl bych slyšet klady a zápory. Chlapi poraďte
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Mám "veterána" 1100GS a je to pohodlíčko. Na 800 jsem jen seděl a měl jsem pocit, že sedím na středověkém oslu. Jsem zmlsanej pohodlným křeslem a na 800 je to sedlo pro mě za trest. Ale člověk si asi zvykne na všechno. No a pak je tu jeden podstatný rozdíl - řetěz/kardan. Oboje má své klady a zápory. Pokud máš 2 metry a váhu v tříciferných hodnotách, vem raději 1200. Na cestování mě i tak připadá vhodnější. Problém mají někteří "skřítci", protože je to celkem dost vysoká a těžká potvora. Nejsem nestranej, takže můj názor - když pohodlíčko, tak plnotučnýho Hrocha Tímto nijak nezatracuji 650 ani 800. Taky jsou to skvělé mašiny.Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Píšeš 99% silnice tam síla, pohodlí dvanáctky je k nezaplacení... 800 bude výtečná motorka, ale spíš si myslím, svojí stavbou míří víc na město a na polňačky a podobně, ale hroch je hroch jak tu bylo řečeno a na delší silniční cestování bude 1200 lepší. Nehledě na to, že konkrétně mně velký rozměry motorky vyhovujou a mám rád pod sebou tu hmotu proto jsem zvolil 1150 ADV. A to nejsem dvoumetrovej habáns kiláží stěhováka... Je to pro mě srdeční záležitost... nicméně majitelé osmistovek budou mít zase opačný argumenty... což respektuju. Jde o to, že podle zde zmíněný silniční priority bude velký GS (opakuju dle mého subjektivního názoru) lepší... ikdyž ta hravost 800 je věc co by mě taky lákalo. Ale jelikož máš doma drnohrab tak tuhle výhodu tolik neoceníš jako např to pohodlí dvanáctky... HOWGH..
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
Emilio napsal:
U Boba určitě,vem si s sebou peníze,protože jak s ní spadneš,tak si jí koupíš
A nebo v Autcu.....
Nebylo už tady podobný řešení???
Tady ti totiž jen tak někdo neporadí,to musíš vědět sám!
Může ti každý říkat tu a nebo tu a tobě může vyhovovat přesně ta druhá!
Jinak to nepoznáš než,že si jí vyzkoušíš sám a né jen na jednu hodinu!
Emilio ma pravdu, kazdy bude chvalit to co ma on ... a je to jen logicke, ne?
Jinak na toto konkretni tema tady uz vlakno je, a mozna ne jen jedno.
Vicemene zalezi, zda chces pohodli(1200) nebo dravost(800).
Ještě jedna věc. 800 je podle mě zase o něco hezčí než nová 1200. která se mi kromě ADV verze v bílé perleti (která je fakticky k zulíbání) moc nelíbí... ale to jen tak na okraj... aby příspěvek s mým názorem byl kompletní... Ale myslím, že s ani jednou nešlápneš vyloženě vedle...
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
Rybiz napsal:
Ještě jedna věc. 800 je podle mě zase o něco hezčí než nová 1200. která se mi kromě ADV verze v bílé perleti (která je fakticky k zulíbání) moc nelíbí... ale to jen tak na okraj... aby příspěvek s mým názorem byl kompletní... Ale myslím, že s ani jednou nešlápneš vyloženě vedle...
hele mas temer stejnej vkus v tomhle jako ja
-
bylo tu uz nekolik threadu, jsem rad, ze tu zatim neni flame...
takze -- v dost ohledech se PREKRYVAJI, myslim, ze neudelas chybu ani jednou.
Ja mam 800 a jsem moc spokojenej zatim, ale to bych byl i s 1200 myslim
Jezdim nejcasteji mesto + okoli, dalnice, vyjimecne polnacky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
myslim že nejlepší opravdu je se na obou svést, dát min. 15 km na každý a budeš mít rozhodnuto! prostě jedna ti sedne víc.
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Bral bych i varadero protože je hezký ale když já s bmw byl zatím nejspokojenější. Dakar je skvělej (pohodlí) a krásnej ale nemá žáááádnej výkon.!!!!!!
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Někdo jí ukradl zobák!
Motorka bez předku, bych si na tom připadal jako večerníček, taky má pod sebou jen půlku kola a dlouhej řetězH.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Alda napsal:
Tahle tezka, absolutne neovladatelna oranzova mrcha s vymeklym podvozkem je designove docela povedena
Nebude to tím že je stavěna pro úplně jinej druh lidí? A ovladatelnost? Věř mi že motorkou to nebude. Manévrovatelnost na místě OK. Ale jak se rozjede problém s ní nikdy nebyl........
Já myslím že 1200 na cestování a 800 na blbnutí F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Ja bych (jsem se) s Varanem bal i na silnicich. Je to uzasna motorka, dokud nejsi postavenej pred nebezpecnou situaci, kdy potrebujes rychle uhnout nebo zabrzdit. Pak zjistis, ze mas problem.
To je i duvod, proc si jsem jistej, ze R1 je vyrazne bezpecnejsi motorka nez jakejkoliv chopper.
Alda napsal:
Ja bych (jsem se) s Varanem bal i na silnicich. Je to uzasna motorka, dokud nejsi postavenej pred nebezpecnou situaci, kdy potrebujes rychle uhnout nebo zabrzdit. Pak zjistis, ze mas problem.
To je i duvod, proc si jsem jistej, ze R1 je vyrazne bezpecnejsi motorka nez jakejkoliv chopper.
nevím, kde jsi k tomu přišel, řekl bych, že jízdně je stejná s 12kou, ale nemůžu porovnat, zatím sem se do tak svízelné situace nedostal .... díky bohu
Upravil MirekNej dne 18.03.2009 15:44
Konečně jeden s velkou motorkou