Dobry den,
Muze me nekdo poradit, jakou motorku si mam poridit. Jsem tvrde rozhodnuty pro BMW, ale premyslim mezi dvema GS nebo Adventure. Cena za kterou jsem ty motorky nasel jsou skoro stejne (13 000 eur).
GS - rocnik 2008, 2000 km, kompletni vybaveni jako ABS, ASC, monitorovani tlaku v pneumatikach, vyskove nastavitelne tlumice, palubni pocitac
Adventure - rocnik 2007, 3000 km, cranice hlav, kufry, svetla do mlhy, ABS, ale bez ASC.
Tak a ted poradte :-)
GS - LONG WAY ANYWHERE
A co tech 30 kil na vic co ma ADVENTURE. Je tu i treti varianta 1200 GS-rok 2006, bez ASC za skromnou cenu 7400 eur. Je ale v Anglii.
GS - LONG WAY ANYWHERE
Ber GSA , ale za předpokladu že máš alespoň 179-180 cm což je tak rozumná hranice výšky řidiče, jinak se trápíš. Mám 180cm, tak vím... GSA má : lepší pérovaní, lépe kryje před větrem a to i kolena, větší plexi, silnější alternátor, drátová kola v sérii, padáky v sérii, kryty hlav v sérii , velkou 33 nádrž. Neváhej a jdi do GSA, jestli si vyšší než 179cm.
Jak psali kolezi ASC je ****vina jen na obtíž. Já si objednal moto, ale bez těhle nesmyslú . Co se múže pokazit se pokazí .... U tý 07 ty chrániče hlav je standart.......Obě ty GSA, co píšeš, jsou dobré nabídky, ta 07 bez ASC ,ale s kufry by mě asi zajímala víc...sada kufrú stojí 1600 Eur, ale já platil po slevě 1200Eur za všechny tři. Osobně bych asi zabojoval, a šel do funglovky bez ESA a ASC...myslím si, že by se tam dala momentálně vybojovat cena 14000 Éček i s kufry, a nebo koupil tu 07mu s kuframa
Upravil W dne 18.03.2009 18:37
Tak vam vsem dekuji za rady Uvydime jak to dopadne a co se na konec poridi. Hlavne aby to bylo BMW 1200 V kazdem pripade, jezdit se bude!!!
GS - LONG WAY ANYWHERE
Tak abych se vam pochvalil. Sice to neni Adventure, ale jsem spokojeny. Vcera jsem se s ni projel i off-road a bylo to super. Je prefektni kam se vsude s tou motorkou dostanes.
sajmon přiložený následující obrázek:
Sajmon napsal:
Dobry den,
Muze me nekdo poradit, jakou motorku si mam poridit. Jsem tvrde rozhodnuty pro BMW, ale premyslim mezi dvema GS nebo Adventure. Cena za kterou jsem ty motorky nasel jsou skoro stejne (13 000 eur).
GS - rocnik 2008, 2000 km, kompletni vybaveni jako ABS, ASC, monitorovani tlaku v pneumatikach, vyskove nastavitelne tlumice, palubni pocitac
Adventure - rocnik 2007, 3000 km, cranice hlav, kufry, svetla do mlhy, ABS, ale bez ASC.
Tak a ted poradte :-)
Adventure ti vylepsi image u samcu vseho veku...
...ale na klickovani treba pro meste muze byt moc tezka a neohrabana.
Mne osobne "bezne" GS za srdce moc nebere... to Adventura ano.. a pak moje zlutocerna kocicka
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Sajmon napsal:
Jeste jedna fotka. Omlouvam se za velikost
mas ji peknou
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ASC: Přátelé s tím ASC jste mě názorově překvapili. Nevím jaké kdo s tím máte zkušenosti(osobní), ale dle mne to je výborná věc. Pravda - v terénu standartně vypnu během vteřiny, a to i za jízdy. Ale na silnici, třeba v plné polní, s kufry, kdy standartně sedím, jsem zažil, kdy mi snad jen ASC mi při zátahu při předjížení a sračce na silnici(jehličí) stopro zachránilo před pádem. Za mnou vyrazil stejným stylem parťák na GS bez ASC, a myslím, že jen anděl strážný mu pomohl vyrovnat motorku... Já bych stopro sletěl. To samé při nerozumném přidání při výjezdu ze zatáčky. Méně zkušený jistě ocení. A zkušený už ví, a vybere si. Tzn. neptá se... Řekl bych více "blbuvzdorná" motorka.
Toť za mne.
Radek
PS: Třeba vypnout též, když to chceš snaději dostat na zadní :-)
Upravil machradek dne 20.04.2009 00:07
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
machradek napsal:
ASC: Přátelé s tím ASC jste mě názorově překvapili. Nevím jaké kdo s tím máte zkušenosti(osobní), ale dle mne to je výborná věc. Pravda - v terénu standartně vypnu během vteřiny, a to i za jízdy. Ale na silnici, třeba v plné polní, s kufry, kdy standartně sedím, jsem zažil, kdy mi snad jen ASC mi při zátahu při předjížení a sračce na silnici(jehličí) stopro zachránilo před pádem. Za mnou vyrazil stejným stylem parťák na GS bez ASC, a myslím, že jen anděl strážný mu pomohl vyrovnat motorku... Já bych stopro sletěl. To samé při nerozumném přidání při výjezdu ze zatáčky. Méně zkušený jistě ocení. A zkušený už ví, a vybere si. Tzn. neptá se... Řekl bych více "blbuvzdorná" motorka.
Toť za mne.
Radek
PS: Třeba vypnout též, když to chceš snaději dostat na zadní :-)
my máme tady u nás (hlavně ve městech) často tak špatnou kvalitu asfaltu (nablejskanej, klouže), že ASC bych rád měl, několikrát se mi protočilo kolo když se vezme trochu neopatrněji na plyn. A pokud jseš třeba jen lehounce nakloněn, je to na okamžitý pád pro takovou blbost..... tam je ASC myslím fajn, ostatně, vypnout se dá kdykoliv do terénu, takže driftuješ normálně
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Sajmon napsal:
Myslite, ze motorku nezatezuji priliz pokud jezdim po takovychto cestach?
přesně pro tyhle cesty je určená, takže klídek, až dáš slečně i kramfleky, tak uvidíš, že stejně lehce vyjedeš na Petrochán po silnici jako po šotolině
hezky si ji užívej, drugár
Upravil Doc dne 20.04.2009 07:44
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic