Ahoj, mám 800gs Adventure a 20tisic najeto.
Registruji však problém při řazení na vyšší převodove stupne, kdy jednoduse nezařadím vyšší rychlost, ani silou, jako by tam jednoduse nebyla, zejména 4-5-6.
Problém se děje hlavně ve chvíli kdy akceleruji naplno, to už tam nedám ve vyšších otáčkách 4, natož 5-6.
Problém ustane ve chvíli kdy na daně vyssi otáčky (6,7 tisic) jedu 2-3 sekundy, poté se mi vyšší stupeň zařadit podaří. Pri zrychlovani a následném řazení jednoduse nejde zařadit (zkoušel jsem přídat plyn ubrat plyn.. nic)
Setkal jste se někdo s tímto problemem? Jak jste Vyřešili? Setrvačník? Převodovka? Synchrony či spojka?
Jo, jo. U F800GS se to občas po upadnutí na řadičku stane, že se ten řadící segment ohne. Už jsem párkrát viděl i vyštípnutý nálitek v karteru, ve kterém je ta hřídelka "uložena". Dobré je mít nějakou sklopnou řadičku.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
A myslíte ze to je pravé to ohnuti? Je mi pravé divny ze je to jen při větší akceleraci, ale při pozvolným dostavani do otáček a následnému zařazeni vyššího stupně je to OK
Když je to ohle opravdu málo, tak to udělá jen někdy, jak se pak člověk snaží tam kvalty dostat násilím je to horší a horší. Rozdělen to a uvidíš.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy
Radek88gs napsal:
A myslíte ze to je pravé to ohnuti? Je mi pravé divny ze je to jen při větší akceleraci, ale při pozvolným dostavani do otáček a následnému zařazeni vyššího stupně je to OK
Ty musíš vědět co se s tím stalo (pokud to nemáš teda teď koupený) přece víš jestli ti to spadlo na tu stranu kde je šajtra nebo jsi např
projížděl nějakou hlubokou kolej že by to raflo za jízdy atp. Že by na to někdo dupal jak hov*do až o ohne snad ani nepředpokládám.
Upravil kim dne 16.03.2018 06:15
Ohnutou řadičku poznáš nejvíc při řazení jedničky. Při stojící motorce tě to při sešlápnutí nakope do nohy. Jde narovnat, je to relativně měkké. Najel jsem s tou narovnanou něco přes 15 tis. km bez problémů. Nicméně minulý rok na podzim jsem s tím zase jebnul na levou stranu, takže mám opět ohnuto. Podruhé už to asi teda rovnat nebudu a koupím novou. Jinak kontrola (výměna) trvá tak 20 minut a nemusíš ani vypustil olej.
Řešil jsem to tu: https://www.bmwgs...rowstart=0
Chlapi, děkuji moc za informace, dnes jsem to odvezl do servisu, kde mi to překvapivě vzali na záruku, ale potvrdilo se co jste psali...
Upravil Radek88gs dne 16.03.2018 19:34
podobný problém jsem jednou řešil po pádu v rumunsku
nakonec pomohl svěrák, ohlo se to zpět, na cestu domů to stačilo, pak to chtělo nový díl. Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS