Zdravím páni, nemá tu niekto náhodou namontované bočné deflektory z 1150tky alebo 1200vky na 1100 ? poprípade nejako home made poriešené deflektory na 1100vke ? Kúpil som si pár na 1200(podobny ako na1150) len tak na skúšku že či s tým niečo vymyslím ale zatial som nenašiel nejaký rozumný spôsob montáže hlavne teda z dôvodu že na 1100vke je opačný sklon plastov než na 1150 a 1200. Našiel som dokonca aj montáž ako na obrázku nižšie ale o fungovaní trochu pochybujem. Na ramenách mi vadí chladnejší vzduch a čo som čítal tak by to malo riešiť prúdenie vzduchu okolo ramien. Nechcem to montovať na silu, skor ide len o pokus / zimné špekulovanie. Keď tak to predám.
bubak1100 přiložený následující obrázek:
Zdravím páni , viem že nemám nasledovať tie fotografie to len tak že možno sa niekto inšpiruje
Takto by to mohlo vyzerať na 1100vke viď foto nižšie a približuje sa to sklonu ako na tej 1150tke z linku od ENCORE vyšie . Ale keď som si pozeral fotografie ako sa to montuje na 1200ku tak ten sklon je oveľa väčší.
BMW R1200 http://mojegs.cz/...results=20
Mám je na R1150 GSA, kdysi je tu nabízel jako své vlastní výrobky člen Wostrejs. Mám je už asi 5 let a vzpomínám, že i když to nebylo nic dramatického, tak ke zlepšení došlo v oblasti trupu. Na ramena si nevzpomínám, ale v podpaží a na bocích trupu se komfort znatelně zlepšil.
Tak som to zvŕtal a keď sa otepli otestujem to. Pri pohľade spredu mám pocit že než sa nejaký vzduch dostane na tie deflektory rozbije sa o blinkre. Inak vizuálne to nevyzerá zle. Pak dám vedieť , možno sa niekto inšpiruje. Ale čudujem sa že nikto nič také na 1100vke už neskúšal.
Zdravím, problém je ten že som to namontoval pred prvou jarnou jazdou a teda neviem adekvátne posúdiť rozdiel. Nemám žiaden problém s nárazmi na spodnú časť helmy. V nedeľu ích vyskúšam demontovať a zistiť rozdiel. Inak som ich trochu upravil aby som zväčšil ich sklon viď foto.