Tak dneska mě zradila technika.Musel jsem to za pomoci kolemjdoucích roztlačovat protože se točil jen startér a motor stál.Funguje to asi následujícím způsobem.Když motor chcípnu z volnoběhu tak se volnoběžka nezasakne a už to nenatočím.Pokud ale motorem před chcípnutím vrknu tak je to v pohodě.Nechá se to zrepasovat nebo co stím? Ptal jsem se v aprilii která má taky rotaxe a chtěli za to 7,5tisíce. Něco málo jsem taky počet na foru pegasistů kde říkali že to mimo jiné dělají v carservisu okolo 3tisíc.Díky za Vaše připomínky a postřehy
Mno mnozí budou tvrdit opak ale zrepasovat se to dá. Pokud to je stejá volnoběžka jako u sousedova Pegasa tak bude problém s válečky či jak ten bazmek jinak nazvat které jsou uvnitř. Prostě se na nich vytvoří plošky a je to. Dělali jsme to předloni na Aprilii drží to dvě sezóny vyšlo to pod 2tisíce. Válečky je potřeba vyrobit nové a tepelně zpracovat (kalení cementace). Rozhodně to nestálo ranec jako volnoběžka. Rozeber vyndej a v nebližší firmě kde obrábí ti to sfouknou. Chce to nebát se. Na první pohled bude vidět to poškození.
Důležité: použít tepelně zpracovatelnou ocel, vysoustružit a následně obrousit, tepelně zpracovat a je to. S firmou ti neporadím v Praze nemám přehled.