bikerx1 napsal:
Kalibruje sa niekde tlak v pneu po nahusteni pneumatik? jazdim vpredu 2.0 a vzadu 2.3. Vzadu po par metroch vzdy hlasi palubak defekt..
jestli tam mas Dynamickou ESA.. ta AFAIK pocita s tim, ze to kolo je vic nahusteny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Fukam tak preto ze to viac vyhovuje mojmu jazdnemu stylu. Zadnu fukam na 2,9 len plne nalozeny vo dvojici,inak na 2.0-2.3 max... Preco potom nehlasi prednu? Ktoru mam obcas za studena 1.8? Stare GS (2012) s tym problem nemalo... Da sa RDC nejak deaktivovat? Pripadne uplne zrusit?
bikerx1 napsal:
Fukam tak preto ze to viac vyhovuje mojmu jazdnemu stylu.
tak sis ale k "tvemu jazdnemu štýýlu" mel asi koupit jinej podvozek... imho do tech senzoru pujdou nespravny udaje.. a to neni idealni.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mmch mozna se mi to zda, ale kdyz to min nahustim tak ESA fakt funguje hur.. paradoxne mi to prislo TVRDSI.
Ale muze to symptom nejaky moji osobnostni ci jine poruchy
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Predna aktualne 1.8 zadna 2.2. Problem hlasi len na zadnej. Preco nie na prednej? Zacinam mat pocit ze je vadny senzor,uvidim co mi povedia v BMW. Fakt nebudem zadnu fukat na 2.9,v zakrutach a na vyjazdoch mi nonstop blika trakcia,pri 2.2-2.3 je to pohoda,ma to podstatne leps grip. Gumy neriesim,menim po 5000km
a co mas za gumy?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Prave citam aj na advrider.com, ze s druhou sadou mali problem.
Pri cisto cestnych motorkach pochopim, ze sa da nahrat len jedna sada senzorov. Ale pri GSe by som prave vyuzil 2 sady kolies a oni to takto doseru
Upravil Supi dne 23.07.2018 12:39
Ahoj, vždycky jsem s sebou vozil sprej poslední pomoci při defektu. Teď ale nevím, jestli něco nepos.eru, když bych ho fouk do kola s RDC. Z logiky věci si myslím, že tam to nesmí přijít, ale nevím? Jak se jistíte na delší cesty? Knoty a kompresor, nebo ten sprej není problém?
bikerx1 napsal:
Fukam tak preto ze to viac vyhovuje mojmu jazdnemu stylu. Zadnu fukam na 2,9 len plne nalozeny vo dvojici,inak na 2.0-2.3 max... Preco potom nehlasi prednu? Ktoru mam obcas za studena 1.8? Stare GS (2012) s tym problem nemalo... Da sa RDC nejak deaktivovat? Pripadne uplne zrusit?
Ahoj, přeci jen mi to nedá, se nezeptat, co tě **** vede k jízdě na "klasické" pneu, při běžné jízdě s výše uvedenými tlaky? Vždyť tyhle Dunlopy jsou běžné pneu, kde dle mě je optimum předku někde kolem 2.4 baru při opravdu ohřáté gumě ... a to se nebavím o GS ale spíše pokud to navlékneš na SSP nebo superbike.
Jediná guma od Dunlopu, která byla "optimální" za nízkých tlaků, byla "racing guma" Dunlop GP, která používala tkzv, N-Tec technologii a kde se předek foukal na zhruba 2.2 baru za studena a zadek na cca 1.4, a to jen pro to, že na nahřívácích, jsme to dávali na 90°C, kde byla její optimální teplota, kterou na silnici v provozu to udržet nelze (tedy já to fakt nedám...).
Takže, ať nad tím dumám jak umím, pořád mě nenapadá přínos této nízké hodnoty tlaku na které jezdíš, jelikož zatížení hrany pneu při náklonu v této konfiguraci u mě nevyvolává pocit "sucha a bezpečí", takže jsem fakt zvědav, v čem je ta výhoda ??? ....
petrvotipka napsal:
Ahoj, vždycky jsem s sebou vozil sprej poslední pomoci při defektu. Teď ale nevím, jestli něco nepos.eru, když bych ho fouk do kola s RDC. Z logiky věci si myslím, že tam to nesmí přijít, ale nevím? Jak se jistíte na delší cesty? Knoty a kompresor, nebo ten sprej není problém?
podle mne to pos...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2