Zdravím, rachot od podvozku na nerovnostech, doprovázen klepáním, které je cítit na stupačkách. To byl problém, který se zde řešil, nepodařilo se mi to zpětně dohledat, jen si pamatuju, že se to nedořešilo.... alespoň tenkrát. Sršeň ten rachot popsal při testování LC v Autosalonu na TV Prima jako rachot brutálně volného řetězu, kterej ale na motorce samosebu není.
Nemá k tomu někdo nějaký nový poznatek? Nebo to už nikdo neřeší...
Děkuju
Upravil Pamilton dne 04.05.2018 13:06
BMMW R1200GS LC 2014
Pamilton napsal:
Zdravím, rachot od podvozku na nerovnostech, doprovázen klepáním, které je cítit na stupačkách. To byl problém, který se zde řešil, nepodařilo se mi to zpětně dohledat, jen si pamatuju, že se to nedořešilo.... alespoň tenkrát. Sršeň ten rachot popsal při testování LC v Autosalonu na TV Prima jako rachot brutálně volného řetězu, kterej ale na motorce samosebu není.
Nemá k tomu někdo nějaký nový poznatek? Nebo to už nikdo neřeší...
Děkuju
...od podvozku je dosti zavádějící, spíše odkudsi ze spodní části motorky....
BMMW R1200GS LC 2014
Nevím co myslíš tím rachotem, ale ty rázy do stupaček jsou u mě bez rachotu a jsou pořád stejný, prostě jen takový úder do stupaček.
Upravil xylem dne 04.05.2018 14:04
xylem napsal:
Řešilo se to ve fóru Vlastnost podvozku LC
Nevím co myslíš tím rachotem, ale ty rázy do stupaček jsou u mě bez rachotu a jsou pořád stejný, prostě jen takový úder do stupaček.
Těžko se ten zvuk popisuje, občas je slyšet jako by pod motorkou zvuk, který bych čekal na starém skůtru, kde je spoustu dílů z tvrdých, uvolněných plastů, ty se pod vlivem vibrací rozrachotí... nevím, tak něco
BMMW R1200GS LC 2014
mam na svem LC najeto 15000km nejaky rachot obcas slisim take ale nic uvilneneho nepozoruji a pred LC jsem mel XJR1300 s 10000km najel jsem nanej dalsich 20000km a vydavalo to stejny rachot tak retez to neni!! A podle meho tipuji ze to k motorce patri
Nieco take citim aj ja obcasne buchnutie do stupaciek hlavne ked sme dvaja v BMW servise mi povedal ze to robia aj nove stroje ze to ide od kardanu pri prepruzeni a je to normalne ,ale ja si myslim este neodskusane ze to ide od stojanu on sa opiera o kardan alebo stupacku zalezi v akej polohe je kardan ked sa prepruzi tak opre stojan o stupacku a to si myslim ze je ten tukot do stupaciek ale ako som pisal este som to riadne neodskusal
Hlavní stojan rozhodně nemlátí, tím už mne krmili ve Stratosu, když jsem si na stěžoval na klepání do stupaček. Tak jsem si dal práci a hlavní stojan kompletně demontoval - klepání samozřejmě nezmizelo...
Už mám na LCčku najeto bez pár km 60tis.
Upravil Ruda dne 04.05.2018 23:07
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
ruda napsal:
Hlavní stojan rozhodně nemlátí, tím už mne krmili ve Stratosu, když jsem si na stěžoval na klepání do stupaček. Tak jsem si dal práci a hlavní stojan kompletně demontoval - klepání samozřejmě nezmizelo...
Už mám na LCčku najeto bez pár km 60tis.
Souhlas, je to vlastnost podvozku ... Aspoň tedy ty rázy o kterých mluvím já
Ahoj, nemám s GS takové zkušenosti jako mnozí z vás zde na fóru, ale k tomuto se již mohu vyjádřit. V podstatě občasné(až pravidelné) "kopnutí" do stupaček je asi zatím to jediné, co mě na mém GS(2017 LC) negativně překvapilo.Nyní mám najeto cca 4tis.km(kupoval jsem v listopadu) a je to stále stejné. První moje myšlenka byla na hlavní stojan, ale když jsem ho podrobněl prohlížel, tak jsem tuto variantu vyloučil, myslím si, že je fakt perfektně zpracovaný(2 silné pružiny....).Takže si myslím, že je to efekt kardanu a kontrukce podvozku. Proč si to myslím? "Kopnutí "do stupaček se v naprosté většině(ale ne vždy) děje při přejiždění příčných nerovností(záplaty a díry na silnici, přejezdy.....)na dálnici minimálně(hlavně při ubrání plynu). Před týdnem jsem byl na dvoudenní vyjižďce s kamarádem(cca 1500km), on má 2015 LC Adventure najeto přes 30tis.km, motorky jsme si pro zajímovost na pár desítek km vyměnili a bylo to NAPROSTO ALE NAPROSTO STEJNÉ!!! Myslím si, že většina majitelů GS, kteří mají na těchto strojích najeto desitky tisíc km to vůbec nevnímají, já zvyklý na komfort pohonu řemenem jsem byl ale překvapen V každém případě, už to neřeším, moje GS te technicky to nejlepší na čem jsem kdy jezdil(není mi už bohužel ani 20 ani 30 a jezdím asi od pěti let)a toto už neřeším. Přeji všem štastné a bezpečné návraty domů!!
...ja to mam jenom kdyz vletim do diry a vzdycky jsem si myslel, ze to je kardan nebo koncovej prevod...
delala to i 1150...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hlavní stojan to opravdu není - taky jsem ho jednomu zákazníkovi sundával abych ho přesvědčil, že je to prostě "vlastnost" konstrukce pohonu zadního kola. Dělá to ve větší či menší míře každé LC i podle toho jak je nastaven podvozek (a dělají to i předchozí řady BMW - záleží jak moc je kdo vnímavý). Neřešte to a jezděte - nebo si kupte motorku třeba s řemenem.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Hlavní stojan to opravdu není - taky jsem ho jednomu zákazníkovi sundával abych ho přesvědčil, že je to prostě "vlastnost" konstrukce pohonu zadního kola. Dělá to ve větší či menší míře každé LC i podle toho jak je nastaven podvozek (a dělají to i předchozí řady BMW - záleží jak moc je kdo vnímavý). Neřešte to a jezděte - nebo si kupte motorku třeba s řemenem.
jj.. mmch kdyz jsem mel novej zadni prevod, delalo to imho min... (mam druhej, povoleny srouby z vyroby).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na tomhle "problému" je k naštvání hlavně to, že např. u Hondy NTV700 Deauville, na které jsem jezdil a která stojí polovinu brambory, tyhle problémy nebyly. Proto mne to tak "sejří"...
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
ruda napsal:
Na tomhle "problému" je k naštvání hlavně to, že např. u Hondy NTV700 Deauville, na které jsem jezdil a která stojí polovinu brambory, tyhle problémy nebyly. Proto mne to tak "sejří"...
nevim, kolik mas najeto, ale moje LC se postupem casu blizi zvukama 1150
mmch souseduv starsi Ford Ranger -- taky s kardanem -- ma podobnej zvukovej projev.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2