Zdravím Vás,
letos se chystáme s mojí paní na motodovolenou buď do Itálie + Sicílie nebo na Korsiku. Zajištění motorky proti ukradení jsem řešil kotoučovým zámkem. Chci to řešit ještě navíc alarmem. Nebudu zapojovat imobilizér alarmu, sériový je dostačující. Potřebuji něco, co dělá randál a není to šunt. Víte prosím někdo o něčem takovém?
Radosek napsal:
Zdravím Vás,
letos se chystáme s mojí paní na motodovolenou buď do Itálie + Sicílie nebo na Korsiku. Zajištění motorky proti ukradení jsem řešil kotoučovým zámkem. Chci to řešit ještě navíc alarmem. Nebudu zapojovat imobilizér alarmu, sériový je dostačující. Potřebuji něco, co dělá randál a není to šunt. Víte prosím někdo o něčem takovém?
* Combines famous ABUS disc brake lock with a hardened 47 in. x 12mm chain
* Electronic brake disc lock features 14mm special hardened bolt
* High-quality steel lock can be used without chain
* 3-D position control for immediate alarm when position changes or shocks are detected
* ABUS X-Plus locking system
* Includes batteries
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Abuse detecto jsem si koupil na Motocyklu
je to docela žánrová záležitost, s řetězem to váží 5 kg (to je myslím nosnost kufru ne? ) ale trochu mě zklamalo že to houká docela potichu, druhá věc je že mi to jde jen na 1 motorku ze 2
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Radosek napsal:
Zdravím Vás,
letos se chystáme s mojí paní na motodovolenou buď do Itálie + Sicílie nebo na Korsiku. Zajištění motorky proti ukradení jsem řešil kotoučovým zámkem. Chci to řešit ještě navíc alarmem. Nebudu zapojovat imobilizér alarmu, sériový je dostačující. Potřebuji něco, co dělá randál a není to šunt. Víte prosím někdo o něčem takovém?
Máš tam ode mě zprávu, tak na to mrkni.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
MotoPaja napsal:
Abuse detecto jsem si koupil na Motocyklu
je to docela žánrová záležitost, s řetězem to váží 5 kg (to je myslím nosnost kufru ne? ) ale trochu mě zklamalo že to houká docela potichu, druhá věc je že mi to jde jen na 1 motorku ze 2
muzes to pouzit i na pripoutani jachty nebo parniku
Vazi to 5kg a ano, do plastaku oficialne pak uz jen Redbull.
Podle mne to nehouka potichu a mne to jde i na skutr... kdyz to sikovne natocis.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
* Combines famous ABUS disc brake lock with a hardened 47 in. x 12mm chain
* Electronic brake disc lock features 14mm special hardened bolt
* High-quality steel lock can be used without chain
* 3-D position control for immediate alarm when position changes or shocks are detected
* ABUS X-Plus locking system
* Includes batteries
Díky, ale podle informací se "deaktivace" sirény cizí osobou méně zručnou provádí zastříkáním montážní pěnou a případně masívním nástrojem vylomení křehkého brzdového kotouče. Zloděj, který je na to připravený, použije na deaktivaci tekutý dusík, který usnadní i rozbití brzdového kotouče. Viděl jsem po použití tekutého dusíku rozbité zajišťovací páky na volant u dohledaných odcizených aut a nikdy bych nevěřil, na jak malé kousíčky se dá podchlazený kov roztříštit. Tomu tekutému dusíku nejsou kromě toho odolná podle vyjádření prodejce ani oka řetězu, kterým je motorka k čemukoli připoutaná...
Ale děkuji za tip...
Upravil radosek dne 25.03.2009 17:23
Díky, ale podle informací se "deaktivace" sirény cizí osobou méně zručnou provádí zastříkáním montážní pěnou a případně masívním nástrojem vylomení křehkého brzdového kotouče. Zloděj, který je na to připravený, použije na deaktivaci tekutý dusík, který usnadní i rozbití brzdového kotouče. Viděl jsem po použití tekutého dusíku rozbité zajišťovací páky na volant u dohledaných odcizených aut a nikdy bych nevěřil, na jak malé kousíčky se dá podchlazený kov roztříštit. Tomu tekutému dusíku nejsou kromě toho odolná podle vyjádření prodejce ani oka řetězu, kterým je motorka k čemukoli připoutaná...
Ale děkuji za tip...
nevim jak moc se da deaktivovat tenhle alarm penou, kdyz je uzavreny... u ok retezu tohohle modelu to pry moc nejde (taky to stoji cele cca 5 papiru), ale samozrejme presne nevim.
Ale o Abusu zvlast jeho top modelech (tohle je jeden z nich) se obecne mluvi AFAIK dost dobre.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jo jo, něco takového bych si představoval. Nejsem naivní abych si myslel, že jakákoli ochrana, mechanická nebo elektronická, je stoprocentní. Ale takováhle věc udělá randál. Věřím na to, že nejspolehlivější je případného chmatáka vystrašit a vyplašit. Když si někdo motorku obhlédne a přinese si odpovídající vercajk, nezabrání mu v odpoutání motorky žádný zámek či řetěz. A shodit motorku na přívěs, nebo do dodávky je pro dva silné chlapy záležitost na pár vteřin. Ale schovaný alarm nenajdou na první pohled a věřím, že se nikomu nebude chtít vézt naloženou vřeštící motorku... U Trávníčka mají Gemini v podobné výbavě a cenové relaci. Jenom asi nebudu zapojovat ten dodaný imobilizér, protože ten BMWácký bude asi dostatečný. Navíc mám schovaný vypínač pro případ, že by někdo dokázal to originál imo obejít...Jak je na tom citlivost čidel? Neřve motorka pokaždé, když okolo projede auto, nebo na ni vyskočí kočka??
nevim jak moc se da deaktivovat tenhle alarm penou, kdyz je uzavreny... u ok retezu tohohle modelu to pry moc nejde (taky to stoji cele cca 5 papiru), ale samozrejme presne nevim.
Ale o Abusu zvlast jeho top modelech (tohle je jeden z nich) se obecne mluvi AFAIK dost dobre.
Ono asi jde o to, že ta pěna zateče a zvuk potom dost izoluje, jinak princip taky přesně neznám. Vlastní zkušenost nemám, koupit a zničit se vyplatí jen někomu, kdo nemá problém s tím někomu něco šlohnout. Tyhle informace mám od Policie ČR. Jeden technik od čorek má Forda Mondeo, který u nás servisujeme. On to zná z ohledání místa činu, případně po dohledání odcizeného vozidla...
A k ABUSu: Má tu nejlepší pověst a testy, o tom žádná. To o tom dusíku mám od prodejce na loňském Motocyklu a od toho technika PČR...
Upravil radosek dne 25.03.2009 18:21
Ono asi jde o to, že ta pěna zateče a zvuk potom dost izoluje, jinak princip taky přesně neznám. Vlastní zkušenost nemám, koupit a zničit se vyplatí jen někomu, kdo nemá problém s tím někomu něco šlohnout. Tyhle informace mám od Policie ČR. Jeden technik od čorek má Forda Mondeo, který u nás servisujeme. On to zná z ohledání místa činu, případně po dohledání odcizeného vozidla...
A k ABUSu: Má tu nejlepší pověst a testy, o tom žádná. To o tom dusíku mám od prodejce na loňském Motocyklu a od toho technika PČR...
proti tomu nic, jen je divný že přímo na obalu mají odolnost proti podchlazení asi 22 nebo 25 z 25?
samozřejmě, ukradnou Ti to vždycky když budou chtít, o tom že rozbijou kotouč nebo kolo jsem taky uvažoval, ale přece jen to už není úplně čistý a kupovat nový kolo ... jo z pohledu celý motorky to není tak hrozný, ale zbytečně si tím snižujou zisk
taky jsem koukal na alarmy, problém je, že ty levnější se připojujou na baterku(teda tak jsem to pochopil) a to je zase trochu problém
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
mám GT 971,předtím jsem měl GT-čko,takže už tyto alarmy používám cca 7 let,
gt 971 má elektronické čidlo,takže to hned nereaguje když projede auto,mám tam mikrovlné čidlo pro nenechavce,které ho upozorní,že už je moc blízko,jedná se o slabé pískání,samotný poplach se spouští,siréna 125 db,posléze a různé jiné věci to umí,nechal sem si to dělat přímo u toho borce co to prodává p.drlík http://www.gtalar...věděl naprosto přesně kde to napojit,ze světel to netahal,po domluvě mi to udělal na počkání cca 2 h práce
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
proti tomu nic, jen je divný že přímo na obalu mají odolnost proti podchlazení asi 22 nebo 25 z 25?
samozřejmě, ukradnou Ti to vždycky když budou chtít, o tom že rozbijou kotouč nebo kolo jsem taky uvažoval, ale přece jen to už není úplně čistý a kupovat nový kolo ... jo z pohledu celý motorky to není tak hrozný, ale zbytečně si tím snižujou zisk
Jak píšu, nevím nic víc, než co jsem "nakoupil" zprostředkovaně. Loni na Motocyklu jsem se opravdu toho prodejce ABUSu ptal konkrétně na ten dusík a on říkal, že na to je nabízený sortiment krátký. Možná ale, že od loňska udělali právě v tomhle pokrok... Já vím, že asi plaším zbytečně, že termosku s dusíkem nenosí v baťohu kdejaký moula, ale když ona GéeSa vyčnívají z řady a věřím, že je možné, že si ji někdo vytipuje a čorne na zakázku. A jak zmizí někam na východ či na sever od našich hranic, můžeme hledat jak chceme... Před delší dobou proběhla právě na toto téma diskuze, když borec hlásil, že došel do garáže a motorka v prachu. Když je chlapík za vraty a má dost času, je s motorkou, u které ví co dělat, prakticky nepolapitelný. Proto si myslím, že spíše než mechanické zábrany bude účinnější elektronika. Nechat motorku řvát a případně ji vybavit čipem na dohledání přes satelit...
A z praxe okolo aut: Největší pitomost je namontovat jakýkoli alarm a na skla nalepit přiložené samolepky které hlásají, jakým že alarmem je auto zabezpečeno. To je, jako kdybych tam rovnou vylepil návod na deaktivaci...
Jéje, teď jsem našel tenhle odkaz. Myslel jsem, že jsem hledal na webu důkladně a ono né... Mám rok zpoždění:
používám a montuju GEMINI mají 3 modely základ , s otřesem a otřesem a náklonem a záložní baterkou , supr je velmi malý odběr 12 gs nastartuješ i po měsícu . pokud chceš další stupeň tak doporučuju nějaký pager at už radiový nebo gsm - ten teda bude více žrat co se týká GPS modulu tak u motorky je dost zbytečnej většinou na ní nikdo neodjede ale naloží do plechový skříně a pak ti je GPS na prd tak ideální je ten alarm ještě doplnit o mikrovlnu aby to předpolachem odrazovalo i čumily co se ti sápou po motorce a samozřejmně nějaký zámek na kolo ke sloupu a pod. víc pro to asi udělat nemužeš .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
MILAN napsal:
používám a montuju GEMINI mají 3 modely základ , s otřesem a otřesem a náklonem a záložní baterkou , supr je velmi malý odběr 12 gs nastartuješ i po měsícu . pokud chceš další stupeň tak doporučuju nějaký pager at už radiový nebo gsm - ten teda bude více žrat co se týká GPS modulu tak u motorky je dost zbytečnej většinou na ní nikdo neodjede ale naloží do plechový skříně a pak ti je GPS na prd tak ideální je ten alarm ještě doplnit o mikrovlnu aby to předpolachem odrazovalo i čumily co se ti sápou po motorce a samozřejmně nějaký zámek na kolo ke sloupu a pod. víc pro to asi udělat nemužeš .
Tak. Přesně tak... Volba pro mě je teď mezi Scorpio i900, GT 971 a právě některým tipem Gemini. Jedno z toho kombinované řetězem od ABUSu. Ten zámek na kotouč používat přestanu, protože by mě asi dost nas...o, kdyby mi někdo urazil kus brzdového kotouče, pak na něj začal hulákat alarm a on utekl, aniž dostal zaslouženou přes držku za napáchané škody... A přitom soudruzi od BMW pro nás udělali ideální zamykací element pro zamykání řetězem přímo uprostřed zadního kola, že?
S tím modulem GPS právě nevím... Když používám navigaci, která pracuje s tím samým signálem, tak v autě jde. Takže i dodávka je snad pro signál průchozí. Ale jak je motorka v garáži, bude to asi v háji. Tohle snad řeší záznamem o pohybu GT 997, ale těch osmnáct litrů pořizovací hodnoty je hardcore...
Zase ale asi ta kombinace GPS s GSM je asi nejlíp dohledatelná kdekoli. Jenom Ti na sim kartě nesmí dojít kredit. To by naštvalo...
Teď mě napadlo, motorku mám kvůli leasingu pojištěnou i proti krádeži. Tak dnes zavolám na pojišťovnu a zjistím, jak se změní cena pojistky při vybavení motorky alarmem třeba s GPS... Pokud srazí ročně výraznou částku, není co řešit...
Upravil radosek dne 26.03.2009 08:17
Emilio napsal:
TO:Radošek - Na ten jak ty píšeš zamykací element přímo u prostřed kola,jsem taky sázel,než mě jedno neznámé vyfetlo vyvedlo z míry.....
Zamykal jsem to přesně tak,jak píšeš a jednou jdu k motorce a u toho
parta lidí,moc se jim to líbilo,ale říkal,že by to tak nikdy nezamykal....
Hned mě řekl proč,že by mu stačil jeden klíč,jeden torx a štípačky a moto jede bez zadního kola.....
Nikdy před tí tu motorku neviděli,ale hned vědi jak to ukrást....
Já jim tedy řekl,že tam je uvnitř ještě kardan a že to bude držet,samozřejmě jsem LHAL,nějak se jim to nezdálo,ale nakonec mě uvěřili,protože mám docela dobrý přesvědčovací schopnosti doplněné bleskovou inprovizací....
Ale co když kolem tak zamčené motorky půjde nějaký chmaták,který ví jak to je,pak stačí opravdu jeden klič,torx a štípačky,nemyslíte???
To sice jo,ale kterej chmaták co jde okolo má u sebe torxy,klíč na matku proti,štípačky na kabel od ABS a brzdovou hadičku? Když si někdo jde pro vytipovanou věc,tak je samozřejmě vybavenej daleko líp,ale pak ti stejně nepomůže NIC.
Tohle všechno zabezpečení je proti blbečkům,co ti věří,že kardan je jeden kus železa a drží na něm zadní kolo. Jen aby se jim to ztížilo,případně aby je siréna odradila...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Emilio napsal:
Pochopil jsem tvojí myšlenku,tak mě to nemusíš psát dvakrát!
Jen jsem chtěm poukázat na to,že se dá moto zamknout i jinak než za kolo,které se dá lehko obejít.....
Jo obejít se dá skoro všechno. Jen někdy je to dlouhá cesta....
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS