Promiň, že nepíši k věci, ale podle mě je to další padák, u kterého se člověk každých 10 tisíc ušroubuje k smrti Alespoň na tom videu to vypadá, že při údržbě musí dolů kompletně.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Ahoj,
soupnu toto vlakno nahoru. Zatim stale nikdo nema zkusenosti s vyse zminenym ramem? Zvlaste v kombinaci s chranici ventilovych vik od Marselus (https://www.marse...e-1000087/)?
Psal jsem primo na obchod mojeGS, ale zatim bez odpovedi.
Lebi
Ahoj,
tak jsem padaky nakonec koupil a dal na motorku. Montaz bez jedineho problemu, vse velice dobre spasovano, nic nebylo nutne upravovat. Je mozne je mit nainstalovane i v kombinaci s chranici ventilovych vik, viz muj odkaz vyse. Na leve strane se vsak o sebe chranic a padak opira, takze predpokladam casem vlivem vibraci nejake male poskozeni laku na padaku. Na prave strane je mezi padakem a chranicem cca 5 mm mista.
2Kalvados - musel jsem spodni kryt motoru uplne demontovat a misto nej prisel cerne olakovany plech dodany s padaky. Co me mate, pokud koukam na montazni video primo od Ibexu, tak original plech pak namontuji zpet, coz se mi tedy nepovedlo, protoze jednoduse nebylo uz kam jej prisroubovat. Jeste jednou na to kouknu az bude vic casu.
2mara - netusim pri kolika sroubech se usroubujes k smrti, nicmene ano, pri udrzbe budou muset padaky dolu, coz se bavime celkem o 8 sroubech. Plech ktery drzi spodni cast padaku se demontovat nemusi, jelikoz na vymenu olejoveho filtru je v nem vyriznuta dira, kterou projde filtr i s klicem.
lebi přiložený následující obrázek: