Ahojtě, včera mi na GSu (2012) které jsem bohužel čerstvě koupil umřelo pravděpodobně gufero na klice. Z dělící linky motoru a převodovky mi líná olej a krycí plech pod motorem je plný oleje. Navíc mi zmizela docela podstatná část oleje z náplně, takže převodové to asi nebude.
budu to dávat do servisu a když už bude moto na dvě půlky, zvažuji co na ní ještě udělat když už se jednou ta práce s rozhozením dělá.
Napadá vás někoho co vše tedy vyměnit?
Motorka má 47tis najeto. Asi někde delší dobu stála, když to gufero odešlo tak rychle a v takovém rozsahu. Další tedy mohou být v podobném stavu.
Díky všem za nápady!
Samo sebou zkontroluj spojku jelikož bude rozdělaná. Vyměň gufero klikové hřídele a vyvažovací hřídele a zkontroluj gufero na vstupní hřídeli do převodovky (popřípadě vyměň). Šrouby unašeče spojky dát nové!!!
Občas se to stane, že gufero klikovky "pustí".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Čauko dúfam, že si si to dobre pozrel ja som kupil GSA 2010 a hneď mi vytiekol olej z predného tlmiča a stieklo mi to do krytu motora, neviem kam to vytečie zo zadného tlmiča ale asi tiež na ten kryt ... pišem to len kvôli tomu, že sa mi to zdá málo KM aby ti ruplo gufero na kluke, aj keď ja sa do toho "hôby" vyznám ... ja mám nabehané nejakých cez 70 tis. a pohoda ... len škoda, že mi odišiel žlčník a už som mesiac nesedel na moto
BMW R1200GSA r.v.:2010
JJ koukal jsem se pořádně. Hlavně ubylo za 200km asi 1cm z okénka oleje v motoru. Takže to nebude ani gufero na straně převodovky. Jen od linky dělící motor a převodovku směrem dozadu je to zechcané od oleje a dolní dekl je plný. Co se týče těch km, je to relativní. Když se motorka na rok a déle odstaví tak to přesně takto může dopadnout. Na veteránech je to nejlépe vidět. To jsou první věci které odejdou.
Byl sem loni kupovat s kamosem 2009 prvni majitel serviska, motorka mu stala na koberecku...najeto 24000 a scalo gufero vyvazovaku.takze na km nezalezi...
Kupredu spatki ni krok...