Vyzera to tak, ze ani na zadny bypas nie je potrebne nic kupovat a jedna zo zvysnych trubiek by sa dala pouzit na bypas. Neskusal som.
Na rozobranie modulu je treba specialne security torx
Bonus foto ako to vyzeralo vo vnutry serva. Zvysok cisty ako z fabriky.
Kvapalina menena kazdy rok v autorizaku, motorka 90t km. Nejake naznaky boli, preblikovanie abs asi dvakrat a rok predtym jediny raz vypadok serva ktore nabehlo po par km spat. Skoro som postavil masinu na predne. K bypasu treba zachovat elektronicku cast modulu.
Dostal som par sprav tak preto tento post. Berte vsetko s rezervou, vsetka oprava je skrze citania zahranicnych for. Sam so nevedel najst viac info k mojmu problemu, k autorizaku mam 250km.
Tak dulezity sou ty koncovkyktery mozes pouzit z te stare trupky..., ten kousek trubicky ti udela kdejake lojza v autoservise za 50 kcs.
Kupredu spatki ni krok...