Mam dotaz vyplo se vam uplne GSo nekdy za jizdy ??
Proc se ptam stala se mi divna vec. Pripojim se z prijezdu na dalnici do pruhu za dodavku. Levej pruh volnej ..ok ..blinkr..predjizdim dvam za 5..plnej plyn..predjedu dodavku chci se zaradjt a citim ze motorka rapidne straci vykon a netahne ( nerozhodilo me to, jelikoz pred mesicem jsem apsolvoval podobnej šok na dalnici a nekolikrat i v zatacce a cukani..takze servis a vymena zhavicich civek obou na pravem valci ktery diky tomu vynechaval proto to cukani). ALE k veci. Takze prvni myslenka ze se podelali nove (original) civky znova na pravem valci nebo pro zmenu odesli ty na levem. ....takze jsem prohmatl plyn a ujistil se ze motor bezi. Nic !!! Moto nereagoval takze sklapim oci na displej a ten je uplne mrtvej.!!!..toto se odehralo tak behem čtvrtvteřiny ..a ja jel cca 140... Oki zadna panima rychlost tam je pridavam plyn nic ..chcipak na miste nemohl jsem o nej zavadit a ikdyby displej by svitil. Uz jsem byl zarazenej zpet v pravem pruhu a dodavka za mnou.. rychlost rapidne klesala ..ale nastesti rovinka Mackam zapalovani za jizdy nic.. Davam blimkr doprava... brzdim..nic ..nejde posilovac a 220kg..skoro nebrzdi.. nakonec koncim v odstavnem pruhu a blikam ..teda myslim si ze blika ..a v hlave my uz jedou myslenky na odtah..a telefon do prace ze dorazim pozdeji atd....
A ted zaver...jak jsem zastavil nevim proc hned jsem sahl na klice a uz si nevybavuju jestli jsem ho je otocil doprava nebo vypnul a zapnul..ale normalne naskocil displej..diagnostika blbosti a nastartovala..vso ok...
Ted k otazce je mozny aby se mi pri plnym knedliku na 5pootocil klicek v zapalovni a vypnul masinu kdyybych ho blbe otocil pri startu.?...nebo proc se vypla..nechapu. ted ma najeto dalsich cca 300 a nic. Proste haluz. Jseme stastnej ze to bylo na dalnici na rovince stat se mi to nekde v zatacce jsem v pr###y i tak jsem jel 140km/h
Co nějakej kabel nalomenej ve svazku od spínačky? Nezkoušel jsi nastartovat motorku a zahejbat s kabelama? To by klidně mohlo bejt.. O otočení klíčků dost pochybuji..
per aspera ad astra
Kamarád nedávno řešil podobný problém, 12 se mu za jízdy uplně náhodně na chvilku vypla, někdy to udělalo i při zapnutí klíčku - displej se rozsvítil třeba až na 3 pokus.
Příčinou byl spínač spínací skříňky, tj ta část uplně zespoda spínačky, co z ní vedou dráty. Po výměně OK. Ještě zkontroluj dotažení kontaktů na baterii, někdy se to vibrcema může povolit...
Jednou se mi to stalo v Bosně. Zastavili jsme u jezera, mrkli jsme na ženské, udělali pár fotek a po 10min jsme se rozjeli dál.
Asi 30sekund po startu mi to vypnulo (12GS) při plném plynu - jízda do kopce.
Jen mi prostě vyskočil klíč z té polohy "zapnuto".
Nejspíš jsem při rychlém startu jen tak ledabyle otočil klíčem, nedocvaknul jsem ho do správné polohy a vyskočil.
Od té doby (10.000km) nic.
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Ahoj mi neco podobnyho delala 12 ka 08. Za jizdy chcipla problikl palubak a zas naskocil. Nakonec to byl kontakt na baterce. Proste se na nerovnostiech uvolnil a rozpojil obvod.
Přesně tak se mi to stalo před několika lety v Portugalsku. Moje GS 1200 z roku 2006 se mi z ničeho nic za jízdy vypnula. Po chvíli naprostého zhrození z odtahu atd. jsem klíček vypnul a nastartoval naprosto bez problémů. Po návratu domů jsem věc řešil u Cyrila ale diadnotika nic neukázala. Cyril mi potvrdil, že podobné věci se občas stávají a příčinou je vždy špatně (nedostatečně pečlivě ) zapnutý klíček. Od té doby se nic takového neopakovalo.
Milosk
Taky se mi to stalo, ale už je to pár let. Tuším že jsem přeřazoval na 6 a při vymáčklé spojce motor zhasnul. Sjel jsem ke krajnici a mám pocit, že moto bylo úplně mrtvý. Už nevím jestli jsem vytáhnul klíček, ale je to možné. Pak naskočila a jel jsem dál. Stalo se mi to jen jednou krátce poté co jsem moto koupil. R1200GS (2010).
Minulý týden jsem řešil podobný problém. Dám jedna, dvě a nejedou motor chcípnul a displej vypnutý. Otočím klíčkem úplně doleva a potom zase doprava, zobrazí se půlka informací, čerpadlo ani nevrklo. Opakuju to v šoku asi desetkrát. Nakonec jsem vytáhl klíček ze zapalování a zase zasunul a najednou motorka chytla. V jiném vláknu, tuším o ews jsem se dočetl, že někomu pomohla výměna elektroniky spínací skříňky. Musím ještě říct, že se to u mě opakovalo během dvou let cca 3*. Bude na čase to řešit:-). Jinak diagnostika u Milana samozřejmě nic nenašla.
U mne to byl mikrospínač zapalování, s oblibou vypadl při předjíždění na plný plyn, později i několikrát za den.
Já vyměnil celý díl asi za 2kKč, ale lepší borci to opravili za pár korun (Euro)
Měl jsem teď stejný problém. Přečetl jsem si tuto diskusi a i https://www.bawor...d_id=24921. Na vině nakonec byla rok stará baterka, u které odešel jeden článek a začala se chovat podivně a i pak i motorka.