Zdarec,mám problém u 1150GS při zahřátém motoru dojíždím na křižovatku a musím držet plyn tak na 1500- 2000 otáček,jinak to zacuká a chcípne. Nedělá to vždy,ale pustím plyn,chvilku jde na volnoběh,pak začne škubat a musím podržet plyn,jinak by chcípl. Ještě to dělá to že z nízkých otáček vemu za plyn do zatáčky a škubne. To je taky nepravidelně. Svíčky tam jsou asi 2000km NGK iridiový,seřízený klapky a ventily.
Dík za odpovědi,na co se mám připravit...
Proč jsou iridiové svíčky taková modla? Já jsem zatím nenarazil na problém se svíčkou. 130tisic km na CB750 s obyč NGK, 30 tisíc s GS a nespočet tisíc na Jawách s Brisk. Za svicku platím 40-70kč a už dávno jsem rezignoval i např. na předepsanou výměnu po 12tisicic u CB.
Kamosovi to u dvousvíčky taky dělala cívka,ale tohle je jednosvíčka,v pondělí mi přijdou normální svíčky NGK a nová cívka,tak dám pak vědět jestli to bude ok. Spíš jsem se obával jestli to nemůže být načatý halluv snímač,ale to by nejelo vůbec,že????