mam 1100 a na dalnici mam cestovni rychlost cca 3500ot a 120kmh na tacho, coz je asi 110 realnych. Jakmile jedu rychleji (4k a vic) tak uz mi to neni prijemne. Moc to řve, moc vibraci, atd.
Chci se zeptat jaky mate pocity na 1150 na 6ku? Popr na 1200? Jak to tam vychazi rychlosti na ty idealni otacky motoru?
Jestli si dobře pamatuju tak na 1150 gs krátká šestka je při 4500 otáček rychlost 130 km/h (dle navigace a cyklotachometru). Chvilku mi přišlo že to moc řve, ale pak už jsem si zvknul a cítil jsem se komfortně
Mám taky 1100, kolem 4500 se mi zdá, že se naopak zklidní......kolem těch 120 ale jezdím s ohledem na brzdy taky.
Při vyšších otáčkách vítr přehluší zvuk motoru dokonale , jezdím s origo výfukem.
Vím, že jsem nepomohl, ale otázka mě zaujala
červenej Elf
1150 má na krátkou šestku při 120km/h rovné 4000, pokud si dobře pamatuji, ale začíná mi to být nepříjemné jak hlukem od větru tak k motoru
Upravil HonzaGS-SV dne 10.10.2018 15:03
Spunty do usi, pekne vybalancovane podtlaky, vyvazene kola a je jedno kolik jedes. Samozrejme zalezi dost taky na pneu, chlupate proste na komfortu nepridaji.
Ale spunty do usi zaklad. Na okresky mam alpine na miru, na dalnici penove, protoze vic tlumi.
Rado
1) je velký rozdíl mezi řadou 11X0 a 1200, protože 12 mají vyvažovací hřídel.
Proto není problém to s 12 frčet po dálnici v daleko vyšším tempu než na 11X0.
2)1150 točí na krátkou 6 skoro stejný otáčky jako 1100 na 5
3) moje komfortní cestovní rychlost je na 1150 120km/h (4200ot.). BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Tak me 11ka nesedela jen z tohoto duvodu, s ladakem nad 120 / ca 4000 otacek mi prislo ze to trapim. S originalem by to mozna bylo cajk. Tef mam 1150 s kdovijakou sestkou ( na jine sem nejel). No na 4000 jedu tachometrovych 140 a to je muj ideal. Jako aerodynamikou a rambajzem (s y svodem a zard laufem) neni problem i 160-170 dlouhodobe, ale je to uz zbytecny kalup. Pri tech +/- 4000 otackach to jeste furt zere jen decent. Pokud ma 1150 klasivky kratsi sestku, nevidim duvod to koupit namisto 11ky.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Cau, mam takovy dotaz, presedlal jsem z horneta na gs 1200.
Po 3 dnech jezdeni mi zacalo pomerne vadit kdyz rafnu na 6 tak se motorka klepe jak ratlik, kdyz vemu za 1234 tak to nedela vubec 5 uz lehce a 6 uplne. Potom se chcu optat zda je normalni ze motorka cca od 120 a vic chyta vibrace, ze cim rychleji se jede tim to vice vibruje. Vymenil jsem obe pneu za nove a sundal kufry, ale nepomohlo(s kuframa horsi) ma nekdo zlusenost ci je to normanlni? Nemam kde porovnat.
Vlastnost, jezdi a neřeš. Každý bmw a kor boxer si žije takovým svým životem.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Geso jsem si koupil na cestovani ve dvou a tohle mi prijde dost divny, kolem 140 se to vazne dost klepe.
Myslel jsem ze bavor je pohodova cestovni motorka. Vsak neni mozne ze kdyz vemu ve 110 km/h na 6 za plyn, ze se to rozvibruje, kdyz vemu v tehle rychlost na 4 tak to neudela. Je mozme ze to jsou moc nizke otacky na plnej plyn?
Aprilia af1 futura 125
Husqvarna wr 125
Bandit 600
Hornet 600
Gas gas ec 300
Bmw gs 1200
Husaberg 450
Ktm 300, 250, 525
Me jde hlavne o ty vibrace pri akceleraci, kdyz vemu pomalu za plyn , tak to nic neudela
Aprilia af1 futura 125
Husqvarna wr 125
Bandit 600
Hornet 600
Gas gas ec 300
Bmw gs 1200
Husaberg 450
Ktm 300, 250, 525
Možná to chce víc vytáčet - většinou jezdím od 3000 ot. výš, nebo to chrastění dělá ten sračkoidní benzín natural 95. U 100 oktanového je to znatelně lepší..ale takhle na dálku nevím co přesně těmi vibracemi máte na mysli.
Upravil tomtom dne 10.10.2018 20:09
V podstate kdyz prudce zrychluju, tak kvalt 1234 je uplne bez problemu, a kdyz rafnu za plyn na 6 kvalt i klidne v 130 nebo v 90 tak se motorla cela roztrepe, ale kdyz zrychluju plynuje pomalu, tak je to v pohode.
Jsě z toho dost nervozni, jsem zvyklej na horneta a bandita, tohle je nove.
Aprilia af1 futura 125
Husqvarna wr 125
Bandit 600
Hornet 600
Gas gas ec 300
Bmw gs 1200
Husaberg 450
Ktm 300, 250, 525
Spitfire napsal:
1) je velký rozdíl mezi řadou 11X0 a 1200, protože 12 mají vyvažovací hřídel.
Proto není problém to s 12 frčet po dálnici v daleko vyšším tempu než na 11X0.
2)1150 točí na krátkou 6 skoro stejný otáčky jako 1100 na 5
3) moje komfortní cestovní rychlost je na 1150 120km/h (4200ot.).
přesně tak... nevím, kde většina přišla na ty divný čísla, ale řekl bych, že to možná bude mít něco společnýho s vadným náhonem na tacho nebo na otáčky motoru, ale rozhodně netočí 1150 na standardní šestku jinak, než 1100 na pětku... a u 12ky je to taky vyladěný stejně. Všechny ty motory točí při 110km/h (GPS) 4000ot/min. +/- samozřejmě. Roli hraje typ pneu, opotřebení pneu a nepřesnost měření těch náhonů, ale rozhodně to neudělá 120km/h při 3500ot/min na standardní převod... možná s 21" předním kolem.
A pro ty, co tady srovnávají 4válec s dvouválcem... to přece nemůžete myslet vážně lidi?
Protiběžnej boxer je sice konstrukčně nejvyváženější dvouválec, ale pořád je to dvouválec... to nebude mít nikdy hladkej chod, jak řadovej 4 válec... to už by jste to taky mohli srovnávat s 6 válcem
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Srovnavam to, ze motorka je skoro neriditelna pri akceleraci, prepokladam ze to neni bezna vlastnost gs, jinak vim co cekat od dvouvalu. Kdyby to byla bezna vec tak to tady neresim. Myslim si ze to spravne neni jestlize se neda jezdit na 6 kvalt
Aprilia af1 futura 125
Husqvarna wr 125
Bandit 600
Hornet 600
Gas gas ec 300
Bmw gs 1200
Husaberg 450
Ktm 300, 250, 525
Josefber napsal:
kdyz vemu ve 110 km/h na 6 za plyn, ze se to rozvibruje, kdyz vemu v tehle rychlost na 4 tak to neudela. Je mozme ze to jsou moc nizke otacky na plnej plyn?
Už to vidím..ve 110 teprve zvažuji jestli tam tu 6 dám, a rozhodně by mě nenapadlo "vzít" za plyn.