Spojit to v podstatě nejde kvůli teplotě. Proto se univerzální lambdy propojují krimpovacími spojkami.
Jinak to vypadá, že máš utržený jen vyhřívání, což třeba mě u 650 vůbec nevadilo, krom toho, že to vyhazovalo chybu v ŘJ. Za jízdy to ale po určité době normálně přešlo do closed loop regulace i když tam ta chyba stále visela. Teoreticky ale může být jednotka naprogramována tak, že když to vyhodí chybu, tak už pojede v open loopu až do doby, dokud se chyba nesmaže. To bys musel vyzkoušet s diagnostikou nebo osciloskopem.
Pokud jsi ale natolik uvědomělý, že by tě trápilo vyprodukování několika zbytečných miligramů exhalací, než se lambda ohřeje, tak se asi bez výměny neobejdeš. Já tedy koupil novou, neb to byla relativně běžná autovka asi za 700 nová a leckde skladem. Nejhorší na tom nakonec bylo tu starou zapečenou mrchu se spáleným vyhřívacím tělískem povolit.