tvl, když sem viděl ty rámy na kufry, tak mě polil studenej pot
Některý lidi jsou fakt zvířata.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Myslím, že tím prodloužil zdvih a kopíruje úpravu paraleveru od HPN. (HPN teda dávali vlastní kyvku, ale jde to i zbastlit z 11tky. Jaký je ale rozdíl v parametrech netuším.)
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Taky mi nejde do hlavy, že když už to takhle zvednul, proč tam má silniční gumy. Na silnici je přeci ta úprava zbytečná.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
PavelDR napsal:
Našel jsem tuto fotku a kromě přední vidle mi tam něco nesedí.
Nevíte někdo jak a proč je ten zadek předělaný?
myslim si, ze delsi koncovy prevod nez u origa a umisteni pruziny s tlumicem tedy delsi zdvih, zda se mi, ze techto predelavek zadku je celkem dost,ale nevim zda to je lepsi z hlediska spolehlivosti.
Myslel jsem, ze u dvojventiluse zadek nes..e a u 1100gs ano, u dvojventilu uz se mi vys... a u 1100 ne, ale proto ze na nem zatim nejezdim.
Podivej se na stranky SWT Sport, je to v nemecku, oni delaji tyto upravy. Je tam predelanej ram a upravena kyvka z 1100 plus nejakej adapter na kardan. Ma tam i shop s cenami. Cena upraveneho ramu je cca 1400€ . Lukas