Zdar, pustil jsem se do opravy po bouracce. Ted řeším nový (použity) tachometr z ebaye. Jde mi o to, že bych na něm chtěl moje původní kilometry. Dá se to přehrát? Dělá to tu někdo? Nebo s tím budu muset do bmw?.
PS: keci o podvádění jsou mi volný. Za prvé to nechci pro sebe a za druhé Kilometry jdou dohledat na STK.
Díky za rozumný komentáře
Upravil Novej dne 21.08.2019 13:23
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Myslím že někdo kdo umí "stáčet" budíky tam bude umět nahodit jakýkoli číslo si řekneš.. Což by tady v tom případě mohlo vyřešit situaci ne?
Over than 250k km on BMW GS bikes
lako napsal:
Myslím že někdo kdo umí "stáčet" budíky tam bude umět nahodit jakýkoli číslo si řekneš.. Což by tady v tom případě mohlo vyřešit situaci ne?
ano to by bylo nejlepší řešení. Bohužel nemám ponětí jestli k tomu stačí třeba obyc diagnostika nebo to chce větší zasah
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Neznám origo diagnostiku, ale zatím jsem se s neorigo nesetkal s takovou, která by umožňovala nastavení počítadla km...
Ty kabely, který choděj na tacháky v autech na tyhle tacháky nefungujou...
Sám jsem tohle řešil na K1200R a vyřešil jsem to sehnáním co nepodobnějšího počtu ujetejch km (samozřejmě po přepočtu z mil a přepnutí z mil na km už jde jednoduše)...
Další možností (kterou jsem ještě nezkoušel a chystám se na to za dlouhejch zimních večerů) je přeletování švába ze starejch rozbitejch na nový.... pokud bude šváb v rozbitejch budíkách vpořádku, tak by to mělo fungovat bez problémů...
A další je podle toho, jak moc máš ty svý rozbitý.... pokud máš rozmlácenej obal nebo displej a plošňák je vcelku a funkční, pak přeházíš jen ručičky, displej a obal a máš vymalováno....
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
Joooo a bacha.... pokud nebude sedět výbava motorky tvojí s výbavou motorky ze který máš budíky, tak to může dělat brikule.... Mě to teda pěkně vyděsilo, protože se mi rozbzučel posilovač a než mi to všechno došlo, tak mne to stálo pár šedivejch vlasů...
Jinak výbava jde nakonfigurovat v budíkách diagnostikou.... měl by jsi vybírat kod dílu stejnej jakej máš a nebo náhradu podle REALOEM aby jsi měl jistotu.... jinak osobně si myslím, že to jde zase naroubovat bez problémů pomocí diag. jen budeš mít jinej displej.... (teda vycházím z informací o budících na K1200R)
Konkrétně jsem naroubovalo budíky z K1200S na motorku K1200R a vzhledově je to rozhodně lepší....
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
V "bmw" ti jsou schopni jen "nainstalovat" novy budik a nahrat do nej puvodni najezd ktery je ulozeny v jednotce motoru,pak motorka bude fungovat normalne jak doposud,s pouzitym budikem nejsou schopni nic delat.Kdyz sezenes starsi a u stacece tachometru si ho nechas nastavit na puvodni najezd,tak je to "cizi"organ v tve motorce-ma v sobe vehicle order jine motorky.Motorka uz nepujde programovat,neni to stastne reseni.Snad pokud aspon neco zbylo z toho puvodniho,tak nekdo sikovny by mohl vypajet cip kde jsou ulozene veskere data a dat ho do toho noveho(starsiho) budiku.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
cechi napsal:
V "bmw" do nej nahrajou puvodni najezd ktery je ulozeny v jednotce motoru.......
+
"cizi"organ v tve motorce-ma v sobe vehicle order jine motorky.Motorka uz nepujde programovat,....
To co jsem zkoušel já, tak v motorový jednotce žádný info o najetejch km nebylo... (ale je to K1200R a nemám origo diagnostiku)...
U GS by to mělo být stejné.... teda nevím jak u GS LC... ale přepokládám, že má vzducháče....
To s tím "vehicle order" je pro mne novinka... můžeš se o tom rozepsat víc??
PS: dovolil jsem si vytrhnout to důležitý z Tvýho komentu co mne zajímalo....
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...