Zdar chlapi, chtěl bych si pořídit 1100GS a jak to tak všechno pročítám, tak jsem nabyl dojmu, že koupit géeso r.v.96 a níž je špatně. Myslím tím problémy s převodovkou. Je to fakt? Nějak se mi tomu nechce věřit. Jsou tady i majitelé těchto ročníků? A co na to odborníci? Díky za odpovědi.
Na mé 96 je/bylo špatné už vše, kromě zadního převodu a benzínového čerpadla. S kolegem, co už měnil převodovku za model 97, jsme ji už rozdělávali kvůli rozpadlé pružině tlumiče záběru. Tak si asi nevybereš...
Ja menil prevodovku letos po 190000 km... a to jenom proto ze sem to trochu tunil, normalne fungovala az na skubnuti na dvojku v cca 2300 otackach. Skublo to teda jen kdyz sem to podtocil a dal ju tam brzo...delalo to uz dyz sem ju koupil a mela 50000...Asi ve 120000 sem menil kardan, hall, v rozvodovce jenom velky lozisko a gufero, kuzelikovy loziska jednou obje pak jen jedno.plynovy lanko az ted nic mu nebylo...to je fsecko.
Takze dyz se mi letos naskytla 95 jako nova najeto 29000 tak sem ju bez vahani koupil.
jeste se tam trosku hur serizuje synchro ale dyz to pochopis tak to de je tam lanko na plyn jenom jedno. Kupredu spatki ni krok...
Mám 96, najeto 170000 km a zatim pohoda, spojka původní, převodovka taky. Jen jsem před 4 lety nechal preventivně vyměnit ložiska v kardanu. Jo a rozvoďák je taky vyměněnej, ten už byl před smrtí. Jinak jen spotřebák a nespravovat to, co neni rozbitý..:-)
Ahoj.
já mám 96 a v 25tis km tam byla dávaná nová převodovka,
v 63tis km nová spojka,tak jsem jí koupil z německa.
Ted má najeto 69tis a vše ok..jede krásně..
Mám na 12/1995 najeto 140tis a jezdí to a řadí bez potíží. Krom nové lamely spojky a ložisek v rozvodovce vše původní.
Myslím, že procento mrtvých nových a sterých převodovek už bude prakticky za ty roky vyrovnané. Takže pokud to nejeví příznaky závady, tak bych se koupě nebál. U takhle staré vrány může po koupi dojít na repas čehokoliv u novějšího i staršího typu.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /