U Goldwingu je dle me zadadni problem ze se na zapade pouzivaji jako mototaxi v Parizi a dalsich opravdu velkych mestech. To pak jezdi celorocne maji hodne najeto a mizerny servis.
Svagr chtel Golda koupit ale vsechny byly vyzite v zalostnem stavu. On se na to vyprdnul.
Pokud ho opravdu chces tak bych se co nejdusledneji zajimal o historii a hledal krasny drazsii kus s jasnou historii.
No ale on se ptá na starou 12ku. Veterána Pájo. Na tom asi nikdo už jezdit běžně nebude. Kamarád měl novější 1500ku asi 95 a byl to hezkej stroj ale je tam toho moc a zlobila eletrika a blbnul startér , používalo se to i jako zpátečka tak tam hořela ta relátka ale jinak za tu dobu s motorem nic a to ji měl 7let. Ale ta 1200ka bude úplně jiná. To je asi i jenom 4 válec ne?
Je mi jasne ze se pta na starou 4 valcovou. Ta se mi mimochodem vzdycky libila. Jeste vic ale pak 6ti valce. To je poctivy Gold ktereho jsem obdivoval ve svem prvnim motokatalogu z roku 1991
Jenze si tipnu ze jako mototaxi jezdily uz tehdy. Ikdyz 1984? Kdo vi.
Pája
pajo...díky za info, já víc hledám konkrétní informace k servisu, krom rádia to má vzduchový podvozek jinak nic zvláštního navíc
všude dobře.....doma GSA
Pavle díky...kluci na druhou stranu je to vždy od štěstí..u prvního GS co jsem kupoval s nájezdem 16 tis. jsem toho do 90 tis před prodejem vyměnil opravdu hodně. Pro někoho způsobem ,,GS už nikdy,,. Beru to tak, že jsou to jen stroje. Já zase vůbec netoužím po dnešních motorkách z plastu plných elektroniky. A už je asi jedno jaká to je značka
všude dobře.....doma GSA