Ani ty brejle nejsou úplně nutné.. Teď je mám v originál výšce a jednadváca se bez problémů vejde
Upravil kubas dne 07.03.2019 00:01
per aspera ad astra
Miguel napsal:
Ale potřeboval jsi razítko importéra nebo autorizovaného zástupce ne?
Měl jsem to od Žlábka, kterej to měl asi od Helpregu. Nikdy jsem to nezapsal do TP, protože jsem 21kolo nepotřeboval, ale dneska jsem tam šel a rovnou to nechal zapsat, když už to mám.
Upřímně, ten papír od Žlábka se dá lehce vyrobit, ono spíš je důležité vědět, co tam má být napsané. Na přepážce nijak pravost neověřovala.
Jo a to razítko tam bylo jenom oskenované.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Ale kulový, napíšte Helpreg.cz, pošlete co chcete, oskenovaný techničák, Helpreg pošle papír, zajdete s tím na ouřad a ten provde zápis. 1300,- helpreg, 50,- zápis na úřadě (nebo kolik).
Blatník jsem si dával výše, protože mi přišlo že to je kolo v něm moc utopené, očivině to jde i bez zdvyhání.
Ráfek je bezdušový, protože je z dvouventila. Ovšem jak říká milovník TT Miguel, můžeš si dojít do TT a koupit si kola za nesmysl nesmyslný.
https://www.youtu...tla/videos
OFFROAD|GUIDE www.offroad-guide... https://www.faceb...403911829/
TAk kolo mám vymene,mam tam e09 dak 90/90 vse slo bez uprav,jen si asi skratim predni blatnik o nejakou část
na tech brylich jsem nic nezvedal,z duvodu ze ta ploska uz je na max..
Dával jsem taky 21" kolo z R100 GS, jak píší kolegové, zapsáno na doklad od Helpregu ve velkém TP. Přední blatník mám zvednutý o cca 20 mm podložkami pod "mostem" přední vidlice a u držáků blatníku. Hlavní stojan zvednut taky o 20 mm a podložka pod bočním, celá motorka se s tím 21" kolem trochu zvedla.
Zkusím vložit foto- krasavec.... Zřejmě ho ale budu prodávat...601 276 955.
Upravil jivacek dne 14.03.2019 08:00
jivacek: na 1100vke je 21" s origo neupravenym (aj ked pridvihnutym) blatnikom pruser akonahle behnes s drapákom do trochu lepkavejsieho blata...tym, ze ma koleso vacsi polomer ako blatnik (vzdialenost kolesa na zaciatku a konci blatniku ja mensia ako v strede pod mostikom = akumulator blata), mas problem dostat von blato, ktore tam natlacas a aj kvôli vysokym bocnicam blatniku, vyskusane opakovanymi padmi sposobene zablokovanim kolesa po prejazde blata....riesenie je bud TT rallye , alebo upravit prednu cast skratenim cca na 1/2 a vyrezanim tych bokov v prednej casti. Tym ale zacne pri dazdi frkat vodu spopod palubovky, co sa da riesit takym tym plechom pod zobak ako bolo pribal k tomu TT rallye
Upravil patol dne 14.03.2019 16:18
patol: Určitě máš pravdu, že pro blátivé enduro to takto nebude optimální blatník. Ale já ho do bláta vědomě neberu, to mu neudělám a na tvrdší šotolině je to pochopitelně bez problému. Myslím, že TT chtěl za ten blatníček nehorázné peníze, pokud se nepletu, kdysi jsem ho na netu hledal, nebo už ani nebyl v nabídce, už si ale nejsem jistý. V nejhorším případě - na sundání blatníku stačí myslím tři šroubky a gumama přivázat vzadu na moto...
Jinak, já jsem si vyhodnotil použití toho 21" kola pro mne, nejsem asi žádný dobrý endurojezdec, jako málo vhodné do měkkého podkladu, bláto, sypký suchý podklad, kde jeho větší průměr zase negativně ovlivňuje to, že je užší než 19". Takže snadněji přejíždí tvrdé hrby, ale více se boří do měkkého podkladu než 19". Ale to je můj názor, málo zdatného endurojezdce. Ten "baworák" je dle mého na tohle kolo v měkčím terénu příliš těžký a tím se eliminují výhody většího, ale užšího 21" kola...Proto jsem pořídil ještě Yamahu XT 660 Z Tenere a té jsem dal vyšší blatník...
Upravil jivacek dne 16.03.2019 23:32