zdravím .. nezkoušel jste někdo náhodou nějak naroubovat plexi z dakara 00-03 (tři šrouby) na novější model 04-07 (4 šrouby) ?
Je tam rozdíl jen počtem šroubů nebo je i jiná geometrie přední masky ?
š.
(ch)stepan
Už se to tady nedávno někde řešilo a nikdo se neozval.
Já jsem to původní plexi jen podepřel a vypadá to i funguje to vcelku dobře!
George přiložený následující obrázek:
mám tam takovou samodomo vyrobenou konstrukci, kdy je to vlastně současně převod ze čtyř šroubů na tři a současně se to plexi tím trochu přizvedlo do lepšího úhlu.
Ale musím říct, že po 65 tisících kilometrech se to uplně neosvědčilo.. je to prostě takový vyprasený :/ někdy to vibruje atd... není to prostě uplně košer a je potřeba počítat s tím, že to bude takový bastlení..
ale přiznám se, že nevím o jiné lepší alternativě.. zatím
měla sem velký plexi a to do terénu ne, zlomila bych ho do týdne
Já jsem na Dakara dal deflektor a je to s turbulencema výrazně lepší.
Třeba takovej: https://www.ebay....MnlRv9injQex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Původně jsem chtěl pořídit to co má Mirka a také to nějak nabastlit
ale někde jsem našel nákres a zjistil jsem, když nějak postavím to origo plexi, tak bude vyšší a pár cenťáků. Už nevím o kolik. A tím bude i lépe chránit za jízdy a to se potvrdilo.
Samozřejmě pro jízdu v terénu jsem připraven ho sundat - 4 dobře přístupné šroubky. Jezdím mnoho let, ale málo km.
[quote]George napsal:
Ještě jedna fotka toho podepření plexi.
A na obrázku jsem jen tak amatersky nakreslil jak jsem plechové pásky natvarovat.
George přiložený následující obrázek:
Tohle vypadá pěkně!
Také jsem dal všade gumové podložky, tedy o-kroužky. A to i pod šroubky a matky a mezi ty vložené plechy a plexi.
Ty máš ještě výhodu průhledného plexi. Já tam nechal to origo zatmavené. Na silnici to nevadí, ale v terénu nevidím před přední kolo a musím se buď hodně naklonit dopředu nebo i do strany, když třeba přejíždím nějakou překážku.
Jezdím mnoho let, ale málo km.
Chstepan: do toho půjdu. Moje současné řešení je polovičaté.
George: v terénu je stejně lepší ho úplně sundat. Lepší než do něj jebnout hlavou při problému. V létě bez plexi to navíc dobře chladí. A je to 650, takže žádný rychlý přesuny se stejně nekonají, a při ~110 to ani moc netlačí dozadu.
Oprava: 120-130 v pohodě (možná i víc), za bezvětří.
Upravil Nahdar_Vebb dne 30.03.2019 20:03
Já mám teda 4 šroub, ale mám v plánu někdy udělat "hrazdičku", na držák mobilu.
Napadlo mě 2 nerezový "proužky", který by drželi pod plexisklem. A byli vyvedený nad budíky, kde by je spojovala kulatina 10-12mm (teď nevím jak je průměr hrazdičky na řidítkách) a na ní dal pak držák mobilu pro lepší výhled a přehlednost, než když je na řidítkách.