kurtsailorman napsal:
Ahoj všem, jsem docela motyka a zapomněl, který šroub je vypouštěcí na olej a pustil se do prvního imbusu s tím, že to je "von".
No, vyšrouboval jsem, zjistil, že ne, jenže nejde zpátky. Něco tam zapadlo. Poradíte prosím, co jsem to vyšrouboval a jak to dostat zpátky? Díky.
Zkouším nahrát obrázek, snad to projde.
Tak to jsem ještě neviděl...
Už jen z logiky věci asi nebude vypouštěcí šroub výš, než je vana Nechceš se na to radši vys.rat a nechat to udělat někoho, kdo z toho neudělá statickou ukázku lidské nesoudnosti?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
kurtsailorman napsal:
Ahoj všem, jsem docela motyka a zapomněl, který šroub je vypouštěcí na olej a pustil se do prvního imbusu s tím, že to je "von".
No, vyšrouboval jsem, zjistil, že ne, jenže nejde zpátky. Něco tam zapadlo. Poradíte prosím, co jsem to vyšrouboval a jak to dostat zpátky? Díky.
Zkouším nahrát obrázek, snad to projde.
Tak to jsem ještě neviděl...
Už jen z logiky věci asi nebude vypouštěcí šroub výš, než je vana Nechceš se na to radši vys.rat a nechat to udělat někoho, kdo z toho neudělá statickou ukázku lidské nesoudnosti?
Hele, asi nemá smysl ti ani odpovídat, realita je, že v každym fóru se nějaká chytrá reakce, jako ta tvoje, najde:-)
Nicméně, to se prostě stává, dělal jsem to na svým GSu tunakrát a jednoduše jsem to tentokrát vzal na první dobrou. Tvoje reakce nepomohla, ta výše ano, takže asi tak.
je to šroub, který drží lištu rozvodového řetězu, sundat ventilové víko a dlouhou čistou tyčkou posunout lištu aby šroub prošel výřezem v liště, moment na šroub je 18Nm, podložka 10x15, dotahovací šrouby ventilového víka 8Nm, ale podle toho oleje všude by to chtělo trochu větší servis než jen vyměnit olej...
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
DAGR napsal:
je to šroub, který drží lištu rozvodového řetězu, sundat ventilové víko a dlouhou čistou tyčkou posunout lištu aby šroub prošel výřezem v liště, moment na šroub je 18Nm, podložka 10x15, dotahovací šrouby ventilového víka 8Nm, ale podle toho oleje všude by to chtělo trochu větší servis než jen vyměnit olej...
Děkuju moc, no, je to jedna z věcí, který jsem si všimnul po sundání spodního deklu, musím dohledat, odkud to jde.
Jako je to dobrá bota, ale popravdě takový záseky se stávají občas každému. Když se mi povede takový extrabuřt, tak je to jenom o tom, že jsem něco dělal a nepřemýšlel u toho. Dobrá prevence je nikam nekvaltovat a zapnout hlavu
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Hele, asi nemá smysl ti ani odpovídat, realita je, že v každym fóru se nějaká chytrá reakce, jako ta tvoje, najde:-)
Nicméně, to se prostě stává, dělal jsem to na svým GSu tunakrát a jednoduše jsem to tentokrát vzal na první dobrou. Tvoje reakce nepomohla, ta výše ano, takže asi tak.
A co na to chceš říct? Kontroloval sis někdy hladinu oleje? To by mě fakt zajímalo.... protože okýnko pro kontrolu oleje je pod úrovní tebou odšroubovanýho šroubu... tak cos čekal, že vyteče?
Když mě dělá problém i fungování gravitace, tak se nepouštím do motorek... pěkně postupně
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA