Nazdar borci. Měnil někdo z vás osobně tlumič rázů v převodovce?Na co si u toho dát pozor?Je tam nějakej špek?
Koupil jsem 1200 GSA cca 110 k najeto 2006 rok a na můj vkus se to docela vybruje,hlavně v záběru a při rozjezdu.Byly tam špatný prachovky na kardanu tak sem to rozhodil a zkontroloval kardan(kříže jsou ok,ale je mírně pootočenej) tak nevím jestli to nemají schválně skrz vymezení vůle při záběru,nebo jestli není protčenej v te gumě.Tak nevím jestli se mám podívat i na ten tlumič rázů v převodovce když to mám rozházený.
Na hlavním stojanu při zařazené jedničce v tom kardanu docela mlátí a jakoby se seká.Dik za rady
Lukas S přiložený následující obrázek:
Ten kardan je KO - protočený v gumě.
U 2006 je tlumič záběru z vinuté pružiny. Ten se nijak zvlášť nekazí. Problém bývá u modelových ročníků 2008 a dál.
A jinak nezkoušej zvuky na hlavním stojanu - to bude rachot vždycky.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Ten kardan je KO - protočený v gumě.
U 2006 je tlumič záběru z vinuté pružiny. Ten se nijak zvlášť nekazí. Problém bývá u modelových ročníků 2008 a dál.
A jinak nezkoušej zvuky na hlavním stojanu - to bude rachot vždycky.
Diky,něco takovýho jsem potřeboval slyšet.Právě jsem nevěděl jestli ho nemají schválně pootočenej proti směru aby se v záběru srovnal.A rozdělávat převodovku na blind když je vph se mi nechce.Že to rachotí na hlavním stojanu jsem četl,ale to to bude až tak,to jsem teda nečekal ????????????Zkusím novej kardan.Děkuji
Ten kardan nech zkontrolovat raději někoho, kdo to ve tvém okolí zná - i vůli na křížkách. Já to vidím jen z fotky na mém mobilu z prasklým krycím sklem a zdá se mi fest hnutej v gumě a podle fotky ta guma trochu "teče". Ale z mého popraskaného mobilu to může klamat. Jinak jak jsem psal - na stojanu je to rambajs vždy.
Edit. teď na to koukám na počítači a nechávat kontrolovat kardan nemusíš. Je fakt na vyhození.
Upravil Tonda dne 16.05.2019 13:16
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...