čeká me kontrola a korekce vule ventilů.
Nevi někdo jaké podložky tam prijdou? co mam koupit? je to nejaky standard nebo ma bmw neco atypického.
Jsou pravděpodobne nejake zrady na které bych se měl připravit ?
Tak to jsem rád. Mám nalítáno 38 000, abych byl upřímný, nejsem v tom moc zběhlý. Myslel jsem že se dá koupit prostě nějaká sada
Bude mi to dělat kamarád co se vyzná. Já se jen snažím co nejvíce informovat a porozumět až mu budu koukat pod ruce Chci to prostě mít v pořádku a nechci ať nás něco překvapí Už jsem mu poslal dílenský manuál a říkal že ví co a jak tak jsem zvědav Chceme se na to vrhnout v neděli a při jedné práci bych vyměnil i svíce Mám rád když jsou věci v pořádku a chci být připravený ať mě nic nezaskočí za 14 dní jedu na dovču, tak pak třeba nechci čekat na matroš. Proto jsem se ptal jestli tam je něco atypického vyloženě pro tento model.
Pokud by jsi chtěl koupit celou sadu tak si připrav opravdu balík peněz je potřeba to promerit a až pak kdyžtak kupovat rozměr který potřebuješ.. Jinak s najezdem 38tis bych byl naprosto klidný žádnou potřebovat nebudeš
To doufám Kolega mi tak říkal že to musíme nejdřív rozebrat tak jsem zvědav Jinak v kolika cca KM se vám objevila vůle kterou už bylo třeba řešit? Já jsem totiž u BMW nováček a příjde mi že kolem 5tis ten motor trochu jakoby řinčí prý je to normální, ale tak nějak chci mít 110% jistotu Jak říkám, u Bmw jsem nováček a nemám to s čím porovnat.
PS: zase taková jedna moje paranoja. byt to neco jiného tak neřeším ale jde o brzdy...
Dneska jsem rychle akceleroval z križovatky a hned na to jsem musel brzdit... přišlo mi že brzdová páka byla v ten moment jakoby tuhší, taková tupější než obvykle. Jinak jsou brzdy celkem kousavé. A už se mi to stalo jednou. Možná to je jen náhodný jev. Ale nemůže to něco třeba indikovat? něco co bych měl řešit ?
PS: Sorry za ty stupidní dotazy pořád potřebuju prostě nasbírat info a zkusenosti s novým strojem
Dle mého názoru ti do toho zasáhlo ABS... Stává se to dost často když zrovna vjedes do díry a v ten moment zároveň zabrzdis.. Tvrdá páčka a skoro to malou chvilku nebrzdi..
Jinak já se na ty své chci podívat zas v 80tis (aktuálně 74.5) tak ti pak dám vědět
No když jsem to rozebral ja s kamosem tak mi to vycházelo na horní hodnoty, ale neměli jsme podložky a hlavně jsme jen byli zvědaví, pro jistotu jsem to hodil do ofiko bawa a tam mi to zkontrolovali, s tím že tam nejsou vůle a neni nutne dávat podložky, vyměnili mi akorát těsnění na viku, vyplazl jsem 5500 a sel jsem domu :-D myslím že příště už to budu dělat sam, už asi vim co a jak :-)
Upravil Casari dne 04.01.2020 10:26
F800GS 2013
No píšeš že ti řekli-že tam ,,nejsou vůle" -to bys už nejezdil -předepsané vůle tam právě být musí a ty se právě kontrolují jestli jsou v toleranci min-max
task napsal:
Nevíte náhodou kde bych našel podrobný postup na kontrolu a případě seřízení ventilů ???
Jak pise Tonda Reprom, ale spis si rikam jestli to nechces nechat nekomu kdo to dela a vyzna se v tom a ma to za "chvilku" hotove. Jinak ani po 80tis km nebyl ventily na dvou osmistovkach co tu mame potreba nijak serizovat. Ted se delali na moji po 40tis a jak nove.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček