včera jsem se zaregistroval a hned otravuji dotazem.
Mám R1100S, která jede super, ale startování studeného motoru chvilku trvá.
Vždy ráno, nebo po práci když jedu domů a motor je studený otevřu sytič, zapnu klíček, počkám pár vteřin, než čerpadlo natlačí a pak stisknu tlačítko startéru.
Startér točí a čas, než motor naskočí je zhruba 4 - 5 vteřin. Rozjedu se, po pár metrech zavírám sytič a moto jede skvěle. Když zastavím, třeba u pumpy, tak opětovné nastartování teplého motoru je v pořádku.
Akumulátor jsem koupil úplně nový, svíčky jsem koupil také nové.
Předpokládám, že takové starty nejsou standardní, proto se ptám, jestli nevíte, čím by to mohlo být ?
Dobrý den,
děkuji za odpověď.
Chápu to dobře, že pokud páčku sytiče otevřu až nadoraz, měly by otáčky na volnoběh být minimálně na 2500 ot/min ?
Nějak nechápu to spojení "na první polohu". Mám tam jen páčku, kterou mohu otočit v rozsahu cca 45°.
Sytič nějak funguje. Dnes ráno jsem motorku zkusil nastartovat bez sytiče.
Zmáčknu tlačítko startéru a přidám plyn, motor naskočí, ale jakmile plyn uberu, tak chcípne, takhle se mi to povedlo 2x. Pak jsem použil sytič a o ubrání plynu motor běží. Jakmile se rozjedu, zavřu sytič a už to jede bez chcípnutí.
Jak píše servisák, sytič ještě kousek přes max. přetáhneš (má tendenci se vracet) - pouze po čas startování (a třeba vteřinu, dvě po nastartování) pak pustíš a sytič ti to drží v té standardní "max" poloze...
Aha, to je pravda, že sytič má tendenci se trochu vracet z polohy "úplně nadoraz" . Myslel jsem, že je to prostě přepjetí a že to vrácení se o několik milimetrů nevadí a že sytič je prostě otevřen. takže pokud sytič otevřu až nahoru, pustím ho a teprve pak stisknu startér se současným přidáním plynu, tak sytič vlastně není otevřen nadoraz ? Mám ho prstem držet až nadoraz a přitom současně tisknout startér ? A pokud je to takhle správně, co s plynem ? Mám pracovat i s plynem, nebo lépe bez ?
Vytáhni sytič na max, přetáhni ho a drž přetažený, druhou rukou nastartuj, ještě vteřinu dvě drž sytič přetažený, pust "přetažený" sytič, nech ho na max. (tam kde ti max. normálně drží sám) a dle potřeby ho pak stáhni až se Ti to ohřeje... já to třeba cca po 30sec. stáhnu třeba na půlku a pak až za pár stovek metrů jízdy vypnu úplně.
Ještě mě napadá startér.
Mě to nechytalo úplně super, startér motorem tak nějak převaloval, ale nemělo to ty správný točky. Po repasi jsem nechápal co to stím motorem dokáže.
A jelikož je to 1100 je to taky možnost. Už to nejsou nejmladší kousky.
Záleží kolik máš točky na sytič jak bylo psáno výše. I když já je teď taky nemám předpisový a jde na škub.
Moje 11 chytá tak za 2-3 sekundy. Sytič otevřen do stabilní polohy. Přitáhnout až nadoraz musím, když už je fakt zima nebo skoro mráz, takže jednou nebo 2x do roka.