Zdravím všechny,
po koupi 1150 gs (cca rok nazpět) se stávalo že po zahřátí někdy jako by vynechal jeden zážeh a někdy motor dokonce chcípl, celé to bylo závislé na teplotě, když se jelo mimo město tak vše ok, když dlouho ve městě (ale olej pořád normál) tak často.
Začal jsem tedy od toho nejlevnějšího a koupil nové svíce, někde zde na foru jsem si přečetl že třípolové brisk můžou pomoci při „cukání“ kolem 50km/h které asi všichni známe…
Po výměně vše ok takže jsme to bral za vyřešené s tím že původní svíce už bylo na odpis. Nedalo mě to a teď jsem koupil nové NGK, namontoval a opět chcípá na volnoběh když je ve městě.
Přehodit svíce zpět na Brisk to je to nejmenší spíše by mě zajímalo zda se s tím někdo již setkal a zda to není příznak něčeho jiného…
Bandit104 - tak to gratuluji! https://www.baworak.cz/forum/viewthread.php?thread_id=7644&rowstart=100 jsou dvě možnosti, máš v motce chip který upravuje mapu nebo to nevnímáš
Nechci tě strašit,ale mě to také dělalo. Postupně se to zhoršovalo. Začal jsem tím nejjednodušším - vyměnit svíčky. Taky jsem zkoušel Brisk,bylo to lepší. Po čase to začlo znovu,tak výměna kabelů,cívky,nakonec hall. Asi jsem měl začít z druhé strany,ušetřil bych si nervy
Teď jezdím zpět na NGK,protože jsem po výměně hall nepoznal změnu mezi třípolovým briskem a jednopolovým NGK