mohli byste mi doporučit nějaký stojan pro uložení motorky na zimu do pozice "pneu ve vzduchu"?
Potřeboval bych na zadek stojan pro letmo uchycené kolo. ( otázka - nebude se to páčit v ložisku, když by to bylo uchycené jen skrz otvor kola jednostranně ? )
A pak nějaký libovolný stojan na předek. Nejraději s odlehčením tlumičů, ale není podmínkou.
Ono jich je na netu dost, ale nejraději dám na doporučení někoho, kdo to má již odzkoušené a je s tím spokojen.
mohli byste mi doporučit nějaký stojan pro uložení motorky na zimu do pozice "pneu ve vzduchu"?
Potřeboval bych na zadek stojan pro letmo uchycené kolo. ( otázka - nebude se to páčit v ložisku, když by to bylo uchycené jen skrz otvor kola jednostranně ? )
a když to stojí/jede na pneumatice, tak se to nepáčí v ložisku? Kolo je tam snad taky jednostranně
Když nechceš nic "páčit", tak si budeš muset podložit motor a nechat stát motorku na něm s vyvěšenými koly, jako na centrálním stojanu... ale určitě tím spíš ulevíš tlumičům, než ložisku.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
mohli byste mi doporučit nějaký stojan pro uložení motorky na zimu do pozice "pneu ve vzduchu"?
Potřeboval bych na zadek stojan pro letmo uchycené kolo. ( otázka - nebude se to páčit v ložisku, když by to bylo uchycené jen skrz otvor kola jednostranně ? )
a když to stojí/jede na pneumatice, tak se to nepáčí v ložisku? Kolo je tam snad taky jednostranně
Když nechceš nic "páčit", tak si budeš muset podložit motor a nechat stát motorku na něm s vyvěšenými koly, jako na centrálním stojanu... ale určitě tím spíš ulevíš tlumičům, než ložisku.
no vida taky k zimnimu zamysleni:
+ postavis to na motor - pomuzes "odpocinout" si pruzinam a gumam
- ale zase mas tlumice na dorazech ....
a ted co je "lepsi" ?
ja bych za sebe treba rek, ze je asi lepsi to nechat stat normalne, protoze pak jsou tlumice v klidu (nejsou mackane dorazy) a pruziny zatizene jen motorkou = ani ne v polovine sveho pracovniho zdvihu = zadna unava se na nich neprojevi, urcite ne meritelna (tedy za predpokladu ze jsou samozrejme dobre spocitane/navrzene, coz teda predpokladam ....)
Tak kluci, tohle téma je opravdu vážný, Jel jsem speciálně za Bohumilem se zeptat a kouknout jak to dělá. On mi tvrdí, že nejlepší je motorku otočit úplně a položit ji na řidítka, že to tak děla roky s bicykly a dobrý. Sice z toho tečou všelijaké kapaliny, ale prý se žádná ložiska nepáčí, tlumiče netrpí na dorazech, gumy se netvarují do kostičky a plynové lanko se míň vytahuje. Jenom prosím poraďte mi, motorku se mi podařilo položit na bok, ale nevím jak ji otočit na ty řidítka.
to jen tak pro odlehčení...
Jinak k tématu: Nejlevnější varianta je třeba jednou za 3 měsíce popojet s motorkou o půl metru dopředu. Nebo můžeš na to eSko dodělat centrální stojan a nebo stojan pro letmo uložené kolo. Nic jiného na výběr není. Stojan letmo se uchycuje takhle:
Nebo dokoupit centrál: Měl by tam pasovat z RS nebo RT.
Spitfire přiložený následující obrázek:
[106.12Kb]
Upravil Spitfire dne 01.11.2019 14:58
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
To je dobrý téma fakt Pokud tam máš hlavní stojan tak to na něj postav a budeš mít zadní kolo v luftu pak podšprajcuj trochu motor (nebo jiné vhodné místo) a tím zvedneš předek tudíž budeš mít obě kola v luftu ( a ještě bude možnost jima po týdnu otáčet aby se nevyvěsili pláště )
Tapir napsal:
Díky za doporučení konkrétního typu stojanu. Jak jste s ním spokojený ?
Já výborně, protože mám centrální stojan... jestli myslíš, že seš vtipnej
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA