Dneska mi zakukala baterka a musel jsem si z parkoviště ve městě skočit domů pro náhradní. Moje chyba, věděl jsem, že mele z posledního a už ráno startovala s velkou nechutí a sebezapřením a čekal jsem to. A proto jsem měl doma už dva měsíce připravenou novou k výměně. Stačilo propojit a vrrrrnnnn.
Ale spíše mám takovou možná hloupou otázku, dá se LC nastartovat s vybitou baterkou. Nouzově třeba roztlačením s kopce, nebo táhnutím za něčím.
Zkoušel to někdo ?
R1200GSA LC '14 modrá od Boba :-)
Aha dík za info.
Takže pustit to z kopce sám asi nereálné ?, to by musela být pořádná hora.
Já jen vím, že když sem to v létě zkoušel ani nevím na jakej kvalt asi 1 nebo 2 tak z menšího kopečka jen prosmekne zadní kolo a nic víc se neděje.
R1200GSA LC '14 modrá od Boba :-)
mne to z kopce rozhodne neslo.. roztlacit bez sance ve dvou lidech.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
take zajmava otazka ROZTLACIT jestli to nemuze tim nejak motoru ublizit ale kdysi jsem mel kawu zxr750 a tu jsem roztlacel porad jen studena chytala a sam se 65kg-tehda na 3kvalt a slo to ale ta vazila cca 150-180kg a byla zahrata
atomix napsal:
Aha dík za info.
Takže pustit to z kopce sám asi nereálné ?.
Přesně! Z kopce dolů to jede jen ve třech.
Jinak 1100GS normálně z kopce nadrbnu. Stačí dát trojku nebo čtyřku, ze stupaček padnout prdelí do sedla a při dopadu pustit spojku.
Vzhledem k hydraulickejm napínákům bych to ale dělal jen v nejvyšší nouzi, aby se to nepohádalo.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /