Ahoj, nevěděl by někdo co je to za povrchovou úpravu na šroubech, přední ose, niplech drátu, táhla řazení no prostě na všech šroubech a částech, který nejsou chromovaný nebo lakovaný ? Je to především na šroubech, takovej ten sedej matnej povrch, mám motorku v pěkném origo stavu neponicenou, neosoupanou ale tyhle železný části mi začínají chytat lišku a nechci to nahrazovat běžnýma šroubama, který mají jako povrchovou úpravu pozink nebo co to je, to je jak pěst na oko, chtěl bych nechat tu origo úpravu obnovit teď když budu mít motorku rozdělanou kvůli spojce.
PS: pro rejpaly, nejsem leštič, motorka má najeto 170 tis (já 100tis) ale fakt až na ty orezly šrouby, který to kazí vypadá zachovale, jelikož jezdím jen silnici tak bych s tím rád něco udělal.
je to geomet, novejsi varianta dakrometu (pokud to mas na 11 tak to bude dakromet, rozdil ale nepoznas, neboj)
pro detailisty podle normy BMW GS 90010 ZnS3
obecne - jsou to zinkove lamely, kdo by chtel neco jeste lepsiho na korozi, tak delta seal/mks, taky zinkove lamely, ale ve fluoroplastovem zakladu, garance 2600hodin v solne mlze ... howg
Upravil xylem dne 28.12.2019 10:31
xylem napsal:
je to geomet, novejsi varianta dakrometu (pokud to mas na 11 tak to bude dakromet, rozdil ale nepoznas, neboj)
pro detailisty podle normy BMW GS 90010 ZnS3
obecne - jsou to zinkove lamely, kdo by chtel neco jeste lepsiho na korozi, tak delta seal/mks, taky zinkove lamely, ale ve fluoroplastovem zakladu, garance 2600hodin v solne mlze ... howg
Kolik hodin má vydržet v solné mlze ten dakromet (geomet)?
.
xylem napsal:
je to geomet, novejsi varianta dakrometu (pokud to mas na 11 tak to bude dakromet, rozdil ale nepoznas, neboj)
pro detailisty podle normy BMW GS 90010 ZnS3
obecne - jsou to zinkove lamely, kdo by chtel neco jeste lepsiho na korozi, tak delta seal/mks, taky zinkove lamely, ale ve fluoroplastovem zakladu, garance 2600hodin v solne mlze ... howg
Kolik hodin má vydržet v solné mlze ten dakromet (geomet)?
Deltu dělají dobře v SVUM - CZ , Tři Dvory 362 u Kolína.
Tu solnou mlhu bich chtel videt mam 1100 gs, 29000 km. Vsechny srouby krasny jak novy, ale na prsach 4 imbusy uz lehce orezly pres pul hlavicky... jinak to rychle rezne kdyz se to sroubuje, torx aj imbus. Leda bys mel nejaky pogumovany nastrcaky abi se to neomackalo...kdysi sem si kupil origo novy na brzdice LT a za dva roky bili zerzavi.
Kupredu spatki ni krok...
ve svumu kusovku taky udelaji, prihodi se to k necemu, to neni problem, ale tu deltu bych nedoporucoval na zavity, neni to mikronovy povlak, ale spis desetinovy...
a ze to rezne na hranach je jasny, pri aplikaci se to odstreduje, takze i proto jsou hrany obecne min povlakovany, plus je to "mekky" povlak, takze se urcite klicema porusit muze, to kazdopadne.... holt neco za neco, tak to chodi