mirny offroad, kamenita cesta, dvojka, ve stupackach a prehlid sem asi nejaky sutr ci co... kopnuti do riditek, zadny skluz se nekonal, ale rovnou rana na pravej bok a ja sel pres riditka primo na hlavu :-( Nastesti to bylo do listi vedle cesty a ne taky na sutry. Hlava snad ok, ale krk me teda jeste boli a par dni o nem budu vedet :-(
Nadrz promackala od kolena, lehce ohla riditka, urvanej padak, kterej jeste trochu ostrouhal valec, posrkabane plexi. V zasada kosmetika odjel jsem po svejch...
Proc to pisu.. jezdete opatrne, i kdyz uz mate pocit, ze vam to v terenu jde a nejedete zadnou kladu, myslete na to, ze lezet muzete ve vterine
BMW R1150GS MY02
Tak jsem to odvezl k lazebnikovi. Nejdriv si ze me Zlabek delal srandu, ze sem prej rikal, ze do terenu jezdit nebudu a pak sranda skoncila, kdyz rekl, ze s rovnanim riditek bude probelm. Jsou prej mrchy tak tuhy, ze kdyz uz se jednou ohnou, tak zpatky to vetsinou nejde :-( novy prej stojej cihlu zlata, takze jdu surfnout, ze kolik jdou sehnat. Jinac vsechno ostatni je v klidu, sem tam nejakej sram na GS zrejme asi patri... , ale to rikam fakt nerad
BMW R1150GS MY02
Řídítka rovnat lze, ale musíš si na to udělat kopyto a pustit na to 5tun. Takhle mi řídítka do vrtule na mojí 1100 rovnal známej a srovnal. Když pak rovnal ještě druhé, které byly z 1150, tak prý šly oproti mým jak po másle. Že je na tom krásně vidět úspora materiálu.
Takže rovnat lze. Ale asi to není sranda.
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
No o tom jsme se bavoly tisickrat,ze?Ja je zatim vzdycky narovnal namiste.Zatocit na doraz a 2-3 chlapi zatlaci,zatahnou a je to.Problem jsem nepoznal.Ale dost sily to fakt chce.
Fanošu problém je v tom, že když se ti to ohne někde pod hrazdou, tak to rukama nesrovnáš . Srovnáš ohnutí v silentbloku, to jo. Ale když se to ohne kdekoli jinde, tak jinak než lisem to nesrovnáš .
Běžné pády končí jen tím, že si řídítka narovnáš trubkou. Větší pád už může znamenat zkroucení řídítek a to je pak velebnosti v pérdeli.
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Doooofej. Ale je to hned
Nevím jak to BMW vygómalo, ale ty ródla dó vohnót raz dva. Narovnat ani za boha Není to krapet proti fyzice???
Upravil Klasika dne 21.09.2007 12:09
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Prava cast riditek je lehce do vrtule, jakoby sklopena smerem k ridici, cca 1-2cm... Uvidim jak to dopadne. Rovnat to na motorce neni podle me uplne dobry, narovnas riditka a ohnes pritom neco jineho...
BMW R1150GS MY02
Nech to plavat. Ohneš to zpátky a praskne to ve sváru u hrazdičky. Já s tím takhle jezdil asi rok a v pohodě. Když už kupovat nový, tak se rovnou poohlédni po něčem výrazně lehčím - dají se tam dát protapper, magura a po úpravách i renthaly, všechno s konusem a s úsporou váhy asi tak na 1/10 Navíc zmizí i bolesti zápěstí, protože třeba Magury mají konce rovnější a při jízdě ve stupačkách to je opravdu hodně znát - na BMW máš zápěstí vytočené ven. Klasiky nově jistě potvrdí že to jistý rozdíl je. Mám pocit že na tom třasáku má zrovna Magury SX nebo EX v sérii.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jakej třasák??? Náhodou pro moje použití je to daleko lepší nástroj než GS, se kterým jsem se jen rvala My prckové potřebujeme menší hračky, no... a že trochu vibruje? V terénu to necítíš a na silnici se s tím téměř nevyskytuju
Ale k řídítkům. Jojo, mám tam Magury, nevím sice jaké, ale fakt je, že ze začátku se mi pořád zdálo něco špatně, až jsem zjistila, že konce řídítek jakoby mírně směřují k zemi (aspoň v porovnání s GS). Člověk si připadal jak na kole s beranama Takový hodně divný pocit to byl a bolely z toho zápěstí. Už jsem si zvykla a nepřijde mi to, ale ten přechod byl nepříjemný. Myslela jsem, že je mám po bývalém majiteli opadané a ohnuté, ale Rudy má nemlich ty samé, stejně ohnuté.
Upravil Klasika dne 24.09.2007 10:05
Nevadí mi žít v mužském světě, pokud v něm mohu být ženou.
Pochopitelně že to jde (na všechny) uvedené.
Je to jen otázka toho, jak moc snadno se to předělává. Ty co kupujeme jsou už připravené na BMW ovladače, mají vyřešené i vyhřívání atd. Jinak to vyhřívání je nejslabší místo a s klidným svědomím to nemůžu moc doporučit. Když sundáš hefty z sériových, bude ti to jasný - do hyperpevných řídítek je totiž našroubovaná taková koncovka z hliníku (nebo my si jí necháváme dělat ocelovou). To by bylo OK, jenže kvůli vývodu vyhřívání je do poloviny zeslabená a pak stačí pád a přesně v tom zeslabení to praskne. Ocel je lepší než hliník ale taky to praská. Protože s mojí motorkou padám docela často, chtěl jsem to vyřešit nějak jinak a tak jsem dal úplně levný a obyčejný vyhřívání Oxford, kde jsou kabely vedené zvenku. Podle mě je to lepší a nakonec i u BMW na to přišli a u 1200GS to dělají takhle. Jinak jsou potřeba redukce na nástavce (konický řídítka mají větší průměr trubky) - u kitu je to součást dodávky a musí se vyřešit montáž krytů, které pochopitelně na větší průměr bez úprav nepůjdou. Já použil na sériové kryty adaptéry Acerbis za asi 1500Kč, které jsou určené na něco jiného ale jde to v pohodě použít. Výhoda toho celého je radikálně lepší úhel zápěstí a váha řídítek. Nevýhodou je malinko menší šířka, tendence přenášet vibrace - zejména když to někdo namontuje bez závažíček. Ale když to jednou zkusíš, budeš nadšený. Klidně se stav, ukážu ti to v reálu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Taky sem spadl na budku a vznikly tyto skody:
a) ohnuty ram na kufry jen o 2 cm, ale uz se dotykaj vyfuku - jak narovnat?
zrcatka - koupil sem starsi, ale ted sem koukal na ceny dilu bmw a museli je slevnit, bo stály jen 1200 Kč
c) plastové tlačítko - ovladani blinkru. To je psycho. Myslel jsem, že koupim jen ty plastové tlačítka, ale dá se koupit jen cely ovladac (tj komplet elektrika, ovladace a kabely) asi za 5000,-. Takže jsem strávil odpoledne chirurgickou prací modeláře plastových letadýlek a vymyslel, jak je opravit a vyztužit, aby vytržely, ale nikomu nedoporučuju. Dají se tyto čudlíky sehnat někde z druhovýroby?
jarax napsal:
Se mi skoro nechce verit, ze jina riditka jsou takova uspora vahy... to musi byt na ukor pevnosti ne? Kolik vazi orogo a kolik ty magury?
Rozdíl je fakt znát. Je to vysoko nad těžištěm a každý kilo se tam projevuje.
Váha Magura je tuším 550g. Originály nevím, ty svoje starý jsem posílal Klasice a podle papírů měla krabice 4kg, tak to tipuju že to bude kolem 2-2.5kg
Vůbec to nejde porovnávat, je to obrovský rozdíl.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
jarax napsal:
Taky sem spadl na budku a vznikly tyto skody:
a) ohnuty ram na kufry jen o 2 cm, ale uz se dotykaj vyfuku - jak narovnat?
zrcatka - koupil sem starsi, ale ted sem koukal na ceny dilu bmw a museli je slevnit, bo stály jen 1200 Kč
c) plastové tlačítko - ovladani blinkru. To je psycho. Myslel jsem, že koupim jen ty plastové tlačítka, ale dá se koupit jen cely ovladac (tj komplet elektrika, ovladace a kabely) asi za 5000,-. Takže jsem strávil odpoledne chirurgickou prací modeláře plastových letadýlek a vymyslel, jak je opravit a vyztužit, aby vytržely, ale nikomu nedoporučuju. Dají se tyto čudlíky sehnat někde z druhovýroby?
c) řešil jsem stejný problém (vypínač resetování blinkrů) a cena 5000 za celý domeček mě nepřijde odpovídající a tudíž jsem taky lepil ale ono to časem praskne, občas zasekne a tak jsem za polovinu koupil celý náhradní domeček z bouračky. Tak bychom se mohli domluvit - pokud máš ovšem poškozené tlačítko napravo.