servisní interval 20tis km.
mělo by být provedeno utažení hlavy válců.
Vzhledem k tomu, že na mé motorce nebyl nikdy ani sundaný ventildekl a tudíž neproběhla (nemohla) kontrola ventilů a tím pádem ani předepsané utažení hlavy válců, chtěl bych to udělat sám. Je mi jasné, že je to jen prevence a myslím, že to ani není potřeba. Ale pro klid duše bych se o tom chtěl přesvědčit. Jakým momentem se má kontrola provádět? Díky za reakci.
PS: ano, motorka byla v autorizovaném servisu.
Novej přiložený následující obrázek:
[49.98Kb]
Upravil Novej dne 22.01.2020 10:33
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Čaute, je toto bežná položka pri 40 000km servise na GSA LC? Tvrdia mi že áno a to z dôvodu, že pri 20 000km už boli veká dole a tesnenie už môže v budúcnosti prepúšťat.
BMW diel - sada tesnenia veka hlavy ľavé 1ks 54,12,-€ s DPH
BMW diel - sada tesnení veko ventilov pravé 1ks 54,12,-€ s DPH
Upravil oliv dne 23.07.2020 19:48
BMW R 1200 GSA LC Triple Black
Dobre, tak inak, vymieňali vám pri velkom servise tesnenia na vekách hláv? Ak áno, tak pri akom počte najazdených kilometrov?
BMW R 1200 GSA LC Triple Black
oliv napsal:
Dobre, tak inak, vymieňali vám pri velkom servise tesnenia na vekách hláv? Ak áno, tak pri akom počte najazdených kilometrov?
Ahoj nevím jestli to je předpis - to Ti řekne Milan-Servisák nejlíp, ale viděl jsem několik faktur kde to v BMW normálně lidem měnily rovnou.
Ze zkušenosti můžu říct že jsem je měnil občas u 1100/1150 kde už měli fakt odslouženo. Téměž nikdy jsem je nemusel měnit u 1200 jednovaček a dvouvaček a nevím co se změnilo, ale mám vyzkoušeno že u LC je to od druhé kontroly/sundání tak 50 na 50 že potečou....
Už to majitelům LC říkám předem, aby počítali, že na to může dojít protože je to drahá sranda.
Jinak ve všech aut. servisech kde jsem dělal byl vždy předpis nové těsnění pokud se sundávalo víko a jedno jestli se jednalo o auta nebo motorky.
oliv napsal:
Čaute, je toto bežná položka pri 40 000km servise na GSA LC? Tvrdia mi že áno a to z dôvodu, že pri 20 000km už boli veká dole a tesnenie už môže v budúcnosti prepúšťat.
BMW diel - sada tesnenia veka hlavy ľavé 1ks 54,12,-€ s DPH
BMW diel - sada tesnení veko ventilov pravé 1ks 54,12,-€ s DPH
Naprosto běžná věc. Měním to cca ob jednu, max. dvě kontroly vent.vůlí. Občas se mi už stalo, že se mi těsnění ještě zdály OK a ponechal jsem je, a za pár dní mi člověk volal, že prolíná olej - tak jsem to na počkání vyměnil - je to na 20 minut. Takže je mám raději sadu (L+P) v dílně stále skladem.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
oliv napsal:
Dobre, tak inak, vymieňali vám pri velkom servise tesnenia na vekách hláv? Ak áno, tak pri akom počte najazdených kilometrov?
Ahoj nevím jestli to je předpis - to Ti řekne Milan-Servisák nejlíp, ale viděl jsem několik faktur kde to v BMW normálně lidem měnily rovnou.
Ze zkušenosti můžu říct že jsem je měnil občas u 1100/1150 kde už měli fakt odslouženo. Téměž nikdy jsem je nemusel měnit u 1200 jednovaček a dvouvaček a nevím co se změnilo, ale mám vyzkoušeno že u LC je to od druhé kontroly/sundání tak 50 na 50 že potečou....
Už to majitelům LC říkám předem, aby počítali, že na to může dojít protože je to drahá sranda.
Jinak ve všech aut. servisech kde jsem dělal byl vždy předpis nové těsnění pokud se sundávalo víko a jedno jestli se jednalo o auta nebo motorky.
Tom
Jo. Tak hovoril aj Milan. Díky za odpoveď.
BMW R 1200 GSA LC Triple Black
oliv napsal:
Čaute, je toto bežná položka pri 40 000km servise na GSA LC? Tvrdia mi že áno a to z dôvodu, že pri 20 000km už boli veká dole a tesnenie už môže v budúcnosti prepúšťat.
BMW diel - sada tesnenia veka hlavy ľavé 1ks 54,12,-€ s DPH
BMW diel - sada tesnení veko ventilov pravé 1ks 54,12,-€ s DPH
Naprosto běžná věc. Měním to cca ob jednu, max. dvě kontroly vent.vůlí. Občas se mi už stalo, že se mi těsnění ještě zdály OK a ponechal jsem je, a za pár dní mi člověk volal, že prolíná olej - tak jsem to na počkání vyměnil - je to na 20 minut. Takže je mám raději sadu (L+P) v dílně stále skladem.
Super. Dík. Tak už nemám starost.
BMW R 1200 GSA LC Triple Black