Pozdravujem Vás chcem sa opítať ako jazdíte na podotýkam len 650 GS do akých otáčok vytáčate motor kým preradíte. Na akých optimálnych otáčkach pôjdem ekonomicky je dobré napr vytáčať to nad 4 tis otáčok, alebo stači do 2,5tis. pri rozbiehaní, lebo pri menších otáčkach mám pocit, že to až tak motoru nesedí tak sa chcem poradiť v podstate o správnom chode motora a radenia, ale aj ako sa hovorí prípadný / dám tomu plnej kotel /
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 24.04.2009 09:46
Příspěvků: 320 Registrace: 30.06.08
Ahoj, samo bmw pise, ze rotax podava smysluplny vykon od 2000ot., a od 5000 se z nej stava uplna tovarna na silu tusim, ze spotrebu udava 3.5l/100km@3500otacek, 4,5l pri 4500ot.. ja vetsinou nechodim pod 3tis. a pohybuju se kolem tech 3500-5000. Od 5tis vys to je fakt pila, ale tam se pohybuju jen svatecne a za odmenu
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 24.04.2009 12:01
Příspěvků: 147 Registrace: 19.04.08
Nejlepsi spotreba mi vychazi, kdyz to drzim v rozmezi 3-4 tisice otacek. Vys chodim jenom zridka kvuli jizde nad 100, nebo predjizdeni. Mezi 3-4 se drzim i proto, ze tam mam nejklidnejsi chod motoru a nejvic se mi tam libi zvuk :-)
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 24.04.2009 14:03
Příspěvků: 1051 Registrace: 10.03.08
No, 4000 ot je tak optimální (na 5ku 90km/h) ...
Ale když jedu trochu "svižnější jízdu", tak to pod 4 000 ot, nejdu
K tomu mě napadá, jakou máte maximálku???
Já loni jel i 170 km/h, pak jsem vyměnil náplně,dal KN filtr a promazal ten plynovej mechanismus v řídítku
a teď mi to nechce jít nad 6000 ot..takže max. tak 150 km/h.
Když dám plyn na doraz, tak citím doraz v řídítku,ne v motorku.. tak nevím,
jestli jsem tam tu rukojeť nenasadil o zub jinak...
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 24.04.2009 14:48
Příspěvků: 1051 Registrace: 10.03.08
No, mě to ukazovalo te´d 150, kamoš na GSX měl v té chvíli na tachecu 160, ale vloni jsem jel podle mýho i rošičku přes 170 - dálnice z Olomouce na Brno, mírně z kopečka..
Ale teď jsem to rozdělal a zjistil jsem,že jsem to měl vážně o zoubek vedle...
Tak jsem to spravil,úhel, pod kterým přidávám plyn se trochu zvětšil a doraz už není v rukojeti, ale v motoru (cvaknutí),
tak uvidíme,jak se to projeví
Upravil Thomasson dne 24.04.2009 14:52
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 27.04.2009 11:15
Příspěvků: 147 Registrace: 19.04.08
Vam to vsem nejak moc jede... Ja jsem na tachometru nevidel vic, nez 160, ale tezko rict, kolik je to realne. Dakar mi ale moc nepremeruje, na 50km/h je na tachometru to, co na GPS, na 100km/h premeruje o 3km/h. Na vic jsem ho zatim nemeril.
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 27.04.2009 12:35
Příspěvků: 244 Registrace: 25.05.08
taky se mi zda ze vam vsem to nejak moc fici ja testoval loni na dalnici ve dvou a 165 byl naprosty strop v teto rychlosti se ovsem vytraci jakykoliv pozitk rovna se to spise boji udrzet se riditek
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 27.04.2009 15:25
Moderátor Příspěvků: 8674 Registrace: 18.12.08
Zdarec!Já taky nejvíc jezdím na 4000 ot.,ale až je to zahřátý,jinak na 3000.Spotřebu mám průměrnou 3,5l/100km.Maximálku jsem zkoušel,ale ještě se starou řetězovkou a to nedalo víc jak 162(tachometrových),ale ta řetězovka byla fakt v pytli a teď z novou nevím a ani mě to neláká zkoušet.Je to fakt boj v takové rychlosti a ani mě to na tom nabaví.Nejradši mám pohodičku kolem stovky
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 27.04.2009 15:33
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
Mr GS napsal:
Zdarec!Já taky nejvíc jezdím na 4000 ot.,ale až je to zahřátý,jinak na 3000.Spotřebu mám průměrnou 3,5l/100km.Maximálku jsem zkoušel,ale ještě se starou řetězovkou a to nedalo víc jak 162(tachometrových),ale ta řetězovka byla fakt v pytli a teď z novou nevím a ani mě to neláká zkoušet.Je to fakt boj v takové rychlosti a ani mě to na tom nabaví.Nejradši mám pohodičku kolem stovky
mam na dnesek pujcene 650 Xmoto... s ABs.
Je to docela legracni... ale zatim se mi to libi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 27.04.2009 16:40
Příspěvků: 1051 Registrace: 10.03.08
Mr GS napsal:
Zdarec!Já taky nejvíc jezdím na 4000 ot.,ale až je to zahřátý,jinak na 3000.Spotřebu mám průměrnou 3,5l/100km.Maximálku jsem zkoušel,ale ještě se starou řetězovkou a to nedalo víc jak 162(tachometrových),ale ta řetězovka byla fakt v pytli a teď z novou nevím a ani mě to neláká zkoušet.Je to fakt boj v takové rychlosti a ani mě to na tom nabaví.Nejradši mám pohodičku kolem stovky
4000 ot je ideální jízda na spotřebu, ale jezdit jen na 3000 ( i se studeným motorem)
je podtáčení motoru a nemyslím si, že by mu to prospívalo...
Do 5000 je to si myslím pro ten motor optimální a na pohodičku,
ale bez problémů se dá i víc...
Myslím si, že do 150 km/h (tachometrových) je to pořád stravitelná jízda i jako cestovní rychlost
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 27.04.2009 16:49
Příspěvků: 244 Registrace: 25.05.08
to rozhodne ne jak jsi velky a jake mas plexi ja merim neco kolem 186 a fuci na me jak cert tak 120-130 dlouhodbe jo jinak jen pri predjizdeni moto mam 2004
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 27.04.2009 16:58
Příspěvků: 1051 Registrace: 10.03.08
Jawan napsal:
to rozhodne ne jak jsi velky a jake mas plexi ja merim neco kolem 186 a fuci na me jak cert tak 120-130 dlouhodbe jo jinak jen pri predjizdeni moto mam 2004
Já těch 150 myslel z hlediska provozu motoru.
Nicméně mám plexi GIVI, měřím něco okolo 180 cm a je to v pohodě i při těch 150,
i když už je samozřejmě vítr cítit...
Přikládám obrázek toho plexi
Thomasson přiložený následující obrázek:
[51.29Kb]
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 27.04.2009 18:41
Moderátor Příspěvků: 8674 Registrace: 18.12.08
Thomasson napsal:
Mr GS napsal:
Zdarec!Já taky nejvíc jezdím na 4000 ot.,ale až je to zahřátý,jinak na 3000.Spotřebu mám průměrnou 3,5l/100km.Maximálku jsem zkoušel,ale ještě se starou řetězovkou a to nedalo víc jak 162(tachometrových),ale ta řetězovka byla fakt v pytli a teď z novou nevím a ani mě to neláká zkoušet.Je to fakt boj v takové rychlosti a ani mě to na tom nabaví.Nejradši mám pohodičku kolem stovky
4000 ot je ideální jízda na spotřebu, ale jezdit jen na 3000 ( i se studeným motorem)
je podtáčení motoru a nemyslím si, že by mu to prospívalo...
Do 5000 je to si myslím pro ten motor optimální a na pohodičku,
ale bez problémů se dá i víc...
Myslím si, že do 150 km/h (tachometrových) je to pořád stravitelná jízda i jako cestovní rychlost
A na kolik ot.tak jezdíš když je to studený?Já si myslím,že by se to nemělo moc točit za studena.A když si vezmeš celkově spektrum otáček,tak 3-4tis.je tak střed.Navíc když zajíždíš nový motor,tak to taky nemůžeš hnát a myslím,že ze začátku je to i pod 3tis.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 27.04.2009 18:43
Moderátor Příspěvků: 8674 Registrace: 18.12.08
Hicks napsal:
Mr GS napsal:
Zdarec!Já taky nejvíc jezdím na 4000 ot.,ale až je to zahřátý,jinak na 3000.Spotřebu mám průměrnou 3,5l/100km.Maximálku jsem zkoušel,ale ještě se starou řetězovkou a to nedalo víc jak 162(tachometrových),ale ta řetězovka byla fakt v pytli a teď z novou nevím a ani mě to neláká zkoušet.Je to fakt boj v takové rychlosti a ani mě to na tom nabaví.Nejradši mám pohodičku kolem stovky
mam na dnesek pujcene 650 Xmoto... s ABs.
Je to docela legracni... ale zatim se mi to libi.
V čem to může být lepší než tvoje 8mi kilo?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 27.04.2009 21:26
Příspěvků: 16415 Registrace: 09.07.08
Mr GS napsal:
V čem to může být lepší než tvoje 8mi kilo?
jak lepsi... jiny :)
ale byl to prijemnej den.. najel jsem tusim 60km po Praze... hodne vysoky, hoodne obratny.
Otackomer chybi hodne, indikator rychlosti DTTO
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
F 650 GS ako správne jazdiť otáčky, radenie atď...
Přidané 18.05.2009 17:21
Příspěvků: 47 Registrace: 18.05.09
Zdravim jsem čerstvým majitelem 650ky a měl bych hned jeden dotaz. Hledal jsem to tu abych hned nepsal něco co je tu 100x ale nic jsem nenašel. Mám trochu problém s řazením neutrálu možná je to jen nezkušeností ale za optání to stojí.
Když chci zařadit neutrál tak při jízdě, respektive dokud alespoň trochu jedu to jde v pohodě ale jak zastavim třeba na křižovatce tak mi tam ten neutrál nejde a peru se s tim jak blázen. Dělá to někomu taky nebo je to prostě o cviku? Ale zase mi přijde divný že při jízdě by to šlo a po zastavení už ne.
Jen pro doplnění je to rok 2002, 16000 najeto a dneska jsem si to přivez :-)