Kdybys to aspoň nenadepsal jak osmiletý dítě
Kolik takových vláken s nadpisem "pneu" by tady asi bylo, kdyby každej přemýšlel jak ty?
Motoz GPS jsou ty nejtvrdší pneumatiky, co jsem kdy měl nazutý... Naprosto adekvátní náhrada za starý Mitas E07 (ty prvni série). Klouže to i za sucha, dokud se to pořádně neohřeje a za mokra se na tom prakticky nedá normálně jezdit. Jsou tak těžký, že je to znát i na těžkopádných reakcích tlumiče, tohle vůbec udržet na zemi, když to dostane ránu od spodu. Ovšem jako všechno, i tohle má svoje výhody. Tvrdost má výhodu extrémního nájezdu. Já najel 5000 km na 2mm vzorku, což by znamenalo nájezd přes 30tis km, kdybych je v rámci bezpečnosti nemusel zout. A tu váhu má na svědomí opravdu silná masa materiálu, která bude asi nejodolnější ze všech pneu, co jsem měl tu čest vyzkoušet... ovšem je opravdu na zvážení, jestli je takový sebemrskačství potřeba podstupovat. Dle mého názoru je to vhodný pouze na cestu do Vladivostoku a ještě stylem Igora Brezovara. Mě osobně tato jedna "krátká" zkušenost bohatě stačila
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Myslím že nadpis byl úplně normální včetně otázky
Děkuji ti za tvou zkušenost a odpověď. Nemám s enduro pneumatikami moc zkušeností, pročítám tady vlákna a skoro každý píše něco jiného. Těžko se v tom orientuje.Budu muset asi zkoušet.Ted tam byla K 60, na asfaltu docela dobrý ale lehký off děs.Chci si zajet na pár dní do Rumunska pojezdit po horách,tak hledám rozumnou pneu která bude fungovat na asfaltu a něco vydrží i mimo silnici.
Diky
Tak pokud chces neco lepsiho v terenu nez scouty, tak si dej predni tkc80 nebo wildy. Horsi je co zadni pokud pojedes nalozenej. E07+ dakar nebo neco podobnyho, spunty se muzou sjet...
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
Zdar. Na čem to Rumunsko pojedeš? S duší,nebo bezdušáky? Sám? Kolik vážíš? Kolik toho najedeš po asfaltu? Kolik celkem? Pojedeš z ČR po ose? Po dálnici? Jedeš v jakémkoli počasí,nebo jen když bude pěkně? Kolik máš nalítáno v terénu? Bude to ekonomický , nebo je jedno co to bude stát?
Když si na ty otázky odpovíš,tak se ti ta pneu vybere v podstatě sama.
Čau, jedu na 1150 GSA. Viděl bych to na duši-necham si ale poradit.Jedu sám,po asfaltu dojedu tam, část určitě dálnice v rámci ušetřeného času.Jedu na 7-9 dni.Z ČR po ose.Jedu v jakémkoliv počasí a vážím okolo 90 kg.Odjezdeno cca 30 let na všem možném tedy všude možněKolik to bude stát?Tak abych si to pěkně užilTak jsem si asi na vše odpověděl.No a vím stejně hovno jako predVim samozřejmě jaké pneu na trhu jsou ale není nad zkušenost někoho kdo je jel.
Myslím, že se konkrétní odpovědi nedočkáš. Každá má něco. Ať máš jakou gumu chceš, je to o hlavě a o počasí. Třeba já rád jezdím takovéhle výlety na Mitas E10. Taky 1150 GSA, taky sám, taky lehce přes 90kg. Ten přesun po asfaltu to vydrží, v terénu pro GSA jakš takš. Cena ok, ale to neřeším. No a vrátím se a vyhodím je......
Možná to moc řešímDřív bylo hovno na výběr a jezdilo se všude a na všem.
Něco tam dám a pojedu-pneu se dá měnit i tam když to bude na houby adám tam asi 07 nebo 09 Dakar.
Pouze můj názor: Do RO nej (s přihlédnutím k ceně) E09 s duší + náhradní duši s sebou. Provedení dakar je pro solo jízdu skoro zbytečné. Dakar má jen o plátno navíc,jinak směs je stejná, ovšem při přezpuvání se to pozná. Dakar je podstatně tvrdší a přezouvá se blbě,hlavně předek. S přihlédnutím k tomu,že si chceš přesun okořenit dálnicí,dal bych na ten předek E10 a vzadu nechal E09. Rychlost max 120. Osobně bych dálnici vynechal úplně. Trenčín-Zvolen-Rožňava-Satu Mare-Baia Mare(ne po halvních, je tam provoz)-krásná cesta. E09 vyzkoušeno na 650 Dakar . Má tak akorát dost. Po návratu vyhodit. Nicméně na asfaltu až překvapivě dobře drží a v OF je super. Pokud zrychlený přesun,tak jak píše Xylem O7+ ,ale to by tam mělo být sucho,jinak z OF nic mít nebudeš. Kdy tam máš v plánu jet?? Taky o tom uvažuji.