Na motorkářích jsem narazil na příspěvek od uživatele Kohlstein, kde dal odkaz na test padacích rámů různých výrobců. Test provedli v Itálii. Myslím, že stojí za shlédnutí , než si pořídíte podobný "doplněk" na svého "miláška"... YouTube Video
Upravil Ruda dne 25.02.2020 22:59
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
Nevím, koukal jsem na to rychle bez zvuku, mě se zdá originál jako nejlepší, nicméně hodnocení měl cca průměrné. Při nárazu došlo k deformaci (pohlcení energie) ale ne tak velké aby došlo ke kontaktu s válcem navíc je nejhezčí a nezavazí v dolní části (při náklonech v zatáčkách).
Např. ten Touratech je prakticky bez deformace a přenese všechnu energii do motoru což podle mě není dobře... (může urvat uchycení tam...)
Asi věc názoru a konkrétního pádu
Upravil HonzaGS-SV dne 26.02.2020 07:48
u toho originálu je navíc ten pružící element mezi rámem a hlavou (asi guma nči nějaký plast) a při prvním pádu se to přihne a opře o hlavu válce, takže při servisu asi musí padáky dolů co ?
škoda, že takový testy nejsou i u jiných motorek :-) myslím, že jen Motortek má podobná videa.
ps. myslím, že padací rámy mají význam, hlavně při "upadnutí" v nulové nebo malé rychlosti, či sklouznutí ... při vážnější nehodě můžou udělat pěknou paseku
Upravil chstepan dne 26.02.2020 08:11
(ch)stepan
rychle pryč od ISSOTA TB1156...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Vzhledem k tomu že originál má rychlost a snadnost montáže za plný počet, tak předpokládám, že ty 3 šrouby nejsou takový problém
Další výhodou bude možnost objednat např. jen pravou stranu jako náhradní díl
Upravil HonzaGS-SV dne 26.02.2020 08:09
Nejspíš bych řekl, že to je z důvodu toho, že je to bouračka a může mít např. deformovaný ráfek, který neudrží tlak... nicméně vliv na test padáků si myslím, že bude minimální
Kdyby si se podival tak vidis ze nema blastry packu predni brzdy a 1250 hp nebyla na cernych alu kolech. Neres moto ale padaky
... servis a diagnostika BMW Motorrad
HonzaGS-SV napsal:
.... přenese všechnu energii do motoru což podle mě není dobře... (může urvat uchycení tam...)
Asi věc názoru a konkrétního pádu
vzhledem k tomu, ze to predvadene je vlastne uplne kineticke mimimum jak muze na ram motorka pusobit, tak bych pri takovemhle padu byl spis pro minimalni deformace ramu
pokud by ramy mely nejak vyrazne pruzit pri takovemhle odlozeni, pak pri rychlosti 0+ budou "k nicemu" .....
takze podle me spis je otazka do jake miry vlastne jde o ochranu, respektive do jake rychlosti a podle me to nejde definovat nejak obecne, presne jak pises, kazdy pad je jiny ....
ja bych si predstavoval ze pri tomhle testu by se mely motoru tak maximalne nezne dotknout, rozhodne by mel mit motor nula defekt a ramy by mely byt maximalne odrene, urcite ne mit jakoukoliv trvalou deformaci
nevím zda je toto kinetické minimum, když jde z bočáku na levé straně na stranu pravou... navíc většinou ti spadne motorka na stojánku nebo za jízdy spíš v náklonu kde již ten pád je naopak menší... Pokud se bavíme o tom, že v kilu spadneš tak je to asi už jedno
Upravil HonzaGS-SV dne 27.02.2020 07:50
Přesně jak piše Honza... Nad original prostě není. Kdo má potřebu vypadat hustě, jako s ****skou mřížkou před světlem, co udělá víc škody, než užitku, tak ať si věší na motorku 10kg lešenářských trubek, se stejným efektem jako mřížka. Kdo chce funkční ochranu a přitom něco, co naopak samo o sobě pád nezpůsobí tím, že to trčí ještě 5cm od válce, tak musí koupit originál... nebo něco rozumnýho vymyslet sám, protože žádnýmu jinýmu výrobci se to ještě nepovedlo. Jenom každej zámečník, co má svářečku, dostal nápad, jak se přiživit na zbytečným lidským strachu.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA