Mám jednu natvrdlou otázku: Jak hodně a kdy vám střílí GS ? Ze začátku to bylo občasné odfrknutí při podřazení, brždění motorem. Řekl bych ale, že se to začíná stupňovat .
Najeto míň než málo, garančka byla v Autecu ...
AlesK napsal:
Mám jednu natvrdlou otázku: Jak hodně a kdy vám střílí GS ? Ze začátku to bylo občasné odfrknutí při podřazení, brždění motorem. Řekl bych ale, že se to začíná stupňovat . *helpless*
Najeto míň než málo, garančka byla v Autecu ...
nevim jak dvanactky, ale nam pokud vim tak osmikila strili dost vostre :) A to jak mne, tak Bluesberrymu, tak Randolfovi.
posledni dobou se uklidnila (cca 20k)... ale tak nejak nevim jestli to neni spis prostym faktem, ze si davam podvedome pozor.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
občas ustřelí do výfuku při náhlém a intenzivním brždění motorem, ale ....mě se to moc líbí
ale já mám loňskej....
Upravil Doc dne 26.04.2009 08:00
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Mám taky 08 čku , vše v serii a je pravdou že občas že si střelí do výfuku. Ne rána, jen takový jakoby roztomilé upšouknutí. Trochu jsem to pozoroval, a je to jednoznačně zpúsobeno nepatrným přidáním plynu při brzdění motorem například při brzdění přední brzdou či na nerovnostech při deceleraci, když lehce přitom přidáš plyn. Fakt stačí jen nepatrně 1-2mm a už to střelí. Když se na to soustředíš, taky vypozoruješ tohle. Když dáš pozor, tak nestřelí nikdy. Závada to není , naopak je to občas zábavné, neboli dle našeho hesla " neřeš a jezdi " nebo si hlídej pravačku při brzdění motorem. . Hodně štastných km, je 8 ráno, venku nádhera, jedu se trochu vyvenčit. Čus.
Upravil W dne 26.04.2009 19:09
Wing napsal:
Mám taky 08 čku , vše v serii a je pravdou že občas že si střelí do výfuku. Ne rána, jen takový jakoby roztomilé upšouknutí. Trochu jsem to pozoroval, a je to jednoznačně zpúsobeno nepatrným přidáním plynu při brzdění motorem například při brzdění přední brzdou či na nerovnostech při deceleraci, když lehce přitom přidáš plyn. Fakt stačí jen nepatrně 1-2mm a už to střelí. Když se na to soustředíš, taky vypozoruješ tohle. Když dáš pozor, tak nestřelí nikdy. Závada to není , naopak je to občas zábavné, neboli dle našho hesla " neřeš a jezdi " nebo si hlídej pravčku při brzdění motorem. . Hodně štastných km, je 8 ráno, venku nádhera, jedu se trochu vyvenčit. Čus.
Přesně jak píšeš - jenom upšouknutí. Díky za info, přestávám řešit a jdu jezdit.
To Hicks: Na 800GS jsem jezdil a tam je to úplně jiná muzika , celkově je osmistovka taková nějaká ostřejší. Ale já být mladší, tak není co řešit...
Jo jo me osmikilo také střílí, třeba je to u všech bavorů stejné... mam zatim jen najeto patnáct stovek, ale nějak to neřeším, jínak vše na motorce je origo ...
Jedu i když jízda dále zdá se býti nemožná !
mozem potvrdit wingove slova, presne rovnako sa sprava aj moja 1150, vcera som si to schvalne niekolko krat skusil... ked nezavries uplne plyn alebo ked pri brzdeni motorom len trosku pridas tak je velka sanca ze prdne do laufu...