Ahoj, už dlouhou dobu řeším problém na motoru BMW A10B08 (obdoba motoru R80) . Není možné seřídit karburátory- otáčky klesají strašně pomalu a někdy se začnou svévolně zvedat. Zapalování ok předstih 35 stupňů, Kompresní tlaky ok, ventily seřízené, Svíčky nové odtrh 0,7mm, kabely jsou jako nové odpor ok, karburátory kompletně přetěsněny vyměněny membrány, jehlové ventily, jehly a trysky jehel, hladiny seřízeny, synchronizace také. Co se týká Falešného vzduchu tak tam jsem zkoušel problémová místa ofouknout vzduchem a také čističem brzd, ale na nic jsem nepřišel, hadice mezi hlavami a karburátory jsou jako nové.
Jsem přesvědčen že je závada v karbcích, ale nevím v čem přesně. Jsou tam karburatory BING CV32. Jeden je evidentně fungl nový, trysky a vzdušníky jsou v obou stejné ale liší se typ plováku, novější má dělený plovák, zatímco starší má plovák jednodílný.
Závada se projevuje již od zakoupení, takže nevím jestli přišla pozvolně nebo zničehonic.
Tak kdyby měl někdo nějaké nápady nebo zkušenosti s tímto problémem budu vděčný za jakoukoliv radu.
Mě toto kdysi u jiné karburátorové motorky dělal špatně tesnící sytič.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
A zavírají ty plovaky správně? Ono aby to chodilo tak je to někdy porod, popřípadě ten falesnej vzduch ještě projdi.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)